امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

توزيع اقلام نذوراتي بمناسبت ماه محرم در ميناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 17 آذر 1390

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب به نقل از اداره بازرگاني ميناب، با توجه به فرا رسيدن ماه محرم و ايام سوگواري حضرت ابا عبداله الحسين (ع) و به منظور تنظيم بازار و تامين اقلام نذوراتي كالاهاي اساسي از قبيل روغن ، برنج ، قند و شكر ، سهميه ماههاي محرم و صفر جذب شده به ميزان ( روغن 20 تن ، قندو شكر 10 تن ، برنج اروگوئه 77 تن ) كه اين سهميه جذب شده بين بخشهاي ( مركزي ، سندرك ، توكهور هشتبندي و بخش بندزرك ) و سازمان تبليغات اسلامي و اداره حج و اوقاف توزيع گرديد و بخش مردمي حوزه شهري توسط اين اداره و سهميه مساجد و حسينيه ها با نظارت اداره حج و اوقاف و سهميه هياتهاي مذهبي توسط سازمان تبليغات اسلامي و سهميه بخشها با نظارت بخشداريهاي محل اقدام به توزيع گرديد.
 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

دانشجویان در پایبندی به نظام استوارتر از همیشه هستند.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 17 آذر 1390

فرماندار ميناب:
دانشجویان در پایبندی به نظام استوارتر از همیشه هستند.
 مسعود قانعي فرد فرماندارميناب، با صدور بیانیه‌ای فرارسیدن روز دانشجو را گرامی داشت و اعلام کرد:‌ قشر فرهیخته و دانشجوی کشور بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ عاشورایی تمسک جسته و در پایبندی به نظام و طی طریق آزادی و آزادگی و مبارزه با استکبار جهانی، استوارتر از هر زمان دیگری ایستاده است.
به گزارش  روابط عمومي فرمانداري ميناب ، در اين  بیانیه  آمده است: 16 آذر، سالروز شهادت جمعی از دانشجویان مبارز و انقلابی است که نام و یاد جاودان آنان همواره به عنوان نماد و سند استکبارستیزی، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی و آزادی‌طلبی مردم مسلمان و مکتبی ایران اسلامی در اذهان تداعی می‌کند.
در ادامه این بیانیه تصریح شده است: این روز بزرگ سر آغاز پیوند سرنوشت‌ساز جامعه دانشگاهی کشور، با مبارزات ضد‌استعماری و ضد‌استکباری ملت ایران و تبلور نقش ماندگار و حضور مؤثر قشر دانشجو و بدنه علمی کشور در شکل‌گیری و تداوم حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در فضای خفقان و استبداد و سر سپردگی رژیم طاغوت و با تکیه بر ارزش‌های دینی و باور‌های اسلامی دانشجویان مسلمان و عدالتخواه به منصه ظهور رسید. دانشجویانی که با تاسی از تعالیم حیات بخش اسلام، سکوت و نظاره‌گر بودن در برابر ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی و غارت و چپاول سرمایه‌ها و منابع ملی را برنتابیده و با روحیه جهاد و شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا در برابر ظلم و ستم زورگویان و چپاول گران، ایستادگی کرده و پایه گذار جنبشی تاثیرگذار و عالمانه شدند.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: تقارن سالروز 16 آذر امسال با ایام ماه محرم الحرام، متبادر‌کننده این واقعیت است که قشر فرهیخته و دانشجوی کشور بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ عاشورایی تمسک جسته و در پایبندی به نظام و طی طریق آزادی و آزادگی و مبارزه با استکبار جهانی، استوارتر از هر زمان دیگری ایستاده و به عنوان عضوی جداناپذیر از پیکره ملت شریف ایران، همچون گذشته با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دفاع از کیان انقلاب اسلامی و تلاش برای کارآمدی و عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه مهم خود فرض کرده و برای تحقق آن از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

قانعی فرد در بازديد از ايستگاه بازرسي شهيد چغازردي مطرح کرد:
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390

قانعی فرد در بازديد از ايستگاه بازرسي شهيد چغازردي مطرح کرد:

ایستگاه بازرسی شهید چغازردی به توسعه میناب نیازدارد.

فرماندار شهرستان میناب از ایجاد صفهای ترافیک طولانی در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی انتقاد کرد و از توسعه این ایستگاه در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعی فرد در بازدید از ايستگاه بازرسی شهید چغازردی گفت: کمبود روشنایی و نبود علائم هشدار دهنده در این نقطه موجب بروز تصادفات شده است.

وی افزود: محور بندرعباس به میناب و رودان یک محور ترانزیتی است که ترافیک بالایی دارد.

فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه امنیت ومبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر هدف اصلی این ایستگاه است، اظهار داشت: رعایت به حقوق مردم و تسهیل در عبور و مرور آنان از ارجعیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: اداره راه و ترابری با تعریض و اضافه کردن باندهای جدید این مشکل را در آینده نزدیک مرتفع خواهد کرد.

تردد خودروهای سنگین در این محور و کم عرض بودن این جاده در نقطه واقع شدن پاسگاه به هنگام انجام بازرسی موجب به وجود آمدن صفهای طویل در این ایستگاه شده است.

ایستگاه بازرسی شهید چغازردی میناب در 30کیلومتری شهرستان میناب در محور میناب به بندرعباس واقع شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

رئيس جديد اداره ورزش وجوانان شهرستان ميناب معارفه شد.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390

 

رئيس جديد اداره ورزش وجوانان شهرستان ميناب معارفه شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،روز يكشنبه 6/9/90 با حضور  دانشور  معاون مالی و اداری اداره ورزش و جوانان هرمزگان ، از زحمات پنج ساله مسعود محمدیان  رئيس  سابق اداره ورزش وجوانان شهرستان ميناب تقدیر و مظفر خادمی نسب  به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

گفتني است،مظفر خادمی نسب سابقه 13سال تدریس در رشته تربیت بدنی در مدارس و دانشگاه های میناب ، ریاست هیئت دومیدانی شهرستان، مربی منتخب دو و میدانی و همچنین مسئول هیئت علمی اداره ورزش و جوانان میناب را در کارنامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

بازار گرم انتصابات در میناب؛
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390

بازار گرم انتصابات در میناب؛

توديع ومعارفه( معاون سياسي اجتماعي فرمانداري مينا ب وبخشداران بندزرك وسندرك)

شهرستان میناب به عنوان دومین شهر استان بعد از بندرعباس، بازار گرم تحول و جابجایی مدیران را تجربه می‌کند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، از روز شنبه پنچم آذرماه تغییرات در دستگاه‌های این شهر با انتصاب نخستین بخشدار بخش نوپا و تازه تاسیس بندزرک و معرفی بخشدار سندرک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و نیز بخشدار جدید سندرک آغاز شد.




:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

افتتاح دبستان سه كلاسه بركت در روستاي زيارت مولاي ميناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 آذر 1390

افتتاح دبستان سه كلاسه بركت در روستاي  زيارت مولاي ميناب
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،دبستان سه كلاسه بركت با حضور قانعي فرد فرماندار ميناب،مدرس مدير كل نوسازي وتجهيز مدارس استان وجمعي از خيرين در روستاي زيارت مولاي بخش مركزي ميناب افتتاح گرديد.
گفتني است دبستان سه کلاسه برکت با 168 متر زیربنا در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 متر مربع در روستای زیارت مولای از توابع بخش مرکزی میناب احداث شده است.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

فرماندار میناب خبر داد
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

فرماندار میناب خبر داد؛
رئیس جمهور در میناب حضور می‌یابد.
مسعودقانعي فرد فرماندار میناب با بیان اینکه کابینه دولت طی دور چهارم سفر در تمامی شهرستان‌های هرمزگان حضور می‌یابد از حضور رئیس‌ جمهور در این شهرستان طی این سفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومي   فرمانداري ميناب،مسعود قانعی فرد شامگاه شنبه در نشست شورای اداری این شهر با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: اکنون آحاد ملت ایران بسیجی هستند و با روحیه بسیجی و انقلابی مدافع نظام و کشور هستند.
وی گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس بسیجیان با ایمان و تقوی و روحیه شهادت طلبی درسی فراموش ناشدنی به متجاوزان دادند.
فرماندار شهرستان میناب در ادامه افزود: جوانان و ملت بسیجی ایران چنان جانفشانی از خود نشان دادند که دشمنان نیز به قدرت بسیج اعتراف کردند و پذیرفتند که نیروهای مومن بسیج می‌توانند در مقابل جنگ‌های کلاسیک نبرد کنند و این از برکات نظام اسلامی ایران است.
وی با بیان فرمایشی از امام راحل در مورد اهمیت وجود بسیج افزود: بسیج نعمت الهی و از برکات نظام و انقلاب است که باید قدر آن را دانست.
قانعی‌فرد با ذکر خدمات بسیج به مردم و جامعه و وجود بسیج اصناف و بازاریان، ادارات، پزشکان و هنرمندان بر گرامیداشت هر چه بهتر هفته بسیج تاکید کرد.
وی در  ادامه مولای متقیان حضرت علی (ع) را الگوی مدیران در جوامع اسلامی خواند و بیان کرد: مدیریت از نگاه این بزرگوار به معنای مطیع فرمان الهی و گام برداشتن درمسير  خشنودی و رضای خداوند متعال است.
رئیس شورای اداری میناب با بیان اینکه یک مدیر باید سختی و مشقت‌ها را به جان بخرد و در رسالت خود ناامید نشود ادامه داد: توکل و امید به خدا سبب آسان شدن امور و رفع سختی‌ها می‌شود.
وی اظهار داشت: رعایت عدالت از مهمترین وظایف هر مدیر محسوب می‌شود که باید سرلوحه کار قرار گیرد.
فرماندار میناب گفت: صبر و بردباری، برنامه‌ریزی هدفدار، خوشرویی و گشاده‌رویی و خدمت بی‌منت و توام با اخلاص به مردم از دیگر وظایف مدیران است که در توصیه‌های معصومان سفارش‌های فراوانی نسبت به رعایت آن‌ها شده است.
فرماندار میناب همچنین با اشاره به سفر هئیت دولت به استان هرمزگان ضمن تاکید برای برنامه‌ریزی برای استقبال مردمی از ریاست جمهور از مدیران دستگاه‌ها خواست تا مصوبات سفرهای دور اول تا سوم از دفتر فرمانداری و دستگاه استانی خود پیگیر باشند.
این مسئول افزود: هئیت دولت در دور چهارم به تمام شهرستان‌ها سفر می‌کند و میناب نیز میزبان رئیس جمهور خواهد بود.
قانعی‌فرد در ادامه ضمن اشاره به انتخابات مجلس افزود: مسئولان و دست اندرکاران باید ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی، رعایت بی‌طرفی و اجرای قانون زمینه حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای و پای صندوق‌ها را فراهم کنند.
نماینده عالی دولت در میناب ادامه داد: استان هرمزگان برای حضور اتباع بیگانه منطقه ممنوعه اعلام شده و نیروی انتظامی موظف است در صورت مشاهده برابر مقررات عمل و برخورد کند.
وی گفت: دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه مجاز نیستند خواسته‌ای مبنی بر به کارگیری اتباع بیگانه را از احدی قبول کنند.
رئیس شورای اداری میناب در بخش دیگری از سخنان خود بازنشستگان را سرمایه‌های عظیم انقلاب و کشور خواند و بر تکریم از آنان در آستانه یکم آذر روز خانواده و تکریم بازنشستگان تاکید کرد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

معاون سياسي- اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

با حضور سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، بخشدار سندرک به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری میناب معرفی شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد شامگاه شنبه در این نشست بسیج را نعمتی از سوی خداوند دانست و اظهار داشت: بسیج در کنار نعمت ولایت موجب افتخار آفرینی و عزت و سربلندی کشور شده است.
وی رمز درخشش موفق بسیج در تمامی عرصه‌ها را ایمان و تقوی آن معرفی کرد و ادامه داد: اوج درخشش و عظمت بسیج در 8 سال دفاع مقدس برای همگان آشکار شد.
فرماندار میناب اضافه کرد: عنصر پاک بسیج با توسل به ائمه هدی و توکل به خدا توانسته در مقابل همه توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در نبردهای حساس از نظام دفاع کند.
وی با بیان این که بسیج با آمادگی و هوشیاری مدافع کشور و ارزش‌های اسلامی است، افزود: افتخارات به دست آمده در همه عرصه‌ها و به ویژه میادین بین‌المللی برگرفته از روحیه بسیجی جوانان و مردم کشور است.
قانعی‌‌فرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای ترویج آموزه‌های دینی و ابراز عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و خاندان نبوت است.
وی فرهنگ عاشورایی اهل بیت (ع) را محکم‌ترین پشتوانه برای مقابله با دشمنان عنوان و بر نهادینه شدن آن در جامعه تاکید کرد.
رئیس شورای اداری میناب با بیان این که شهرستان میناب به عنوان 40 شهر محوری برای احیا امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده است، افزود: دهه نخست محرم و ایامی که به عنوان احیا این مهم نامگذاری شده باید توسط آحاد مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره  به معرفی معاون سیاسی اجتماعي  فرمانداری میناب ادامه داد: هنگامی که کسی تودیع می‌شود به منزله جدایی نیست بلکه نوعی جابه‌جایی برای استفاده مناسب‌تر از فرصت‌ها و تجربه‌هاست.
فرماندار میناب گفت: از آنجا که در آستانه انتخابات قرار داریم وجود معاون سیاسی و اجتماعی برای فرمانداری مسئله‌ای مهم و اساسی بود که علی اسلامی به جهت تعامل و ارتباط با مدیران و تجربه مناسب و ارزنده وی، از طرف استاندار به این سمت منصوب می‌شد.
وی همچنین با بیان فرمایشی از امام خمینی (ره) که می‌فرماید "یک خدمتگذار در جمهوری اسلامی باید در کار او صداقت، در نگاه او محبت و حیا، در اندیشه او خیرخواهی، در رفتار او شادابی، در سکوت او دقت و در تلاش او اخلاص و جدیت باشد"، افزود: اگر مدیری به دنبال خدمت است با سرلوحه قرار دادن این فرمایش می‌تواند در مسیر خدمت موفق شود.
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان نیز صدق و راستی را سبب ایمن ماندن برشمرد و بیان داشت: خروج از راه و مسیر صدق سبب قطع امدادهای الهی می‌شود.
حسین زینلی‌تختی گفت: مدیریت مسئولیتی سنگین و دشوار است و مدیریت صحیح و درست می‌تواند نوع نگاه را تغییر دهد.
وی بیان کرد: داشتن تفکر بسیجی و بهره‌گیری از علوم مدیریتی قرآن باید در همه ارکان و بدنه کار و زندگی مدیران جایگاه ویژه داشته باشد.
در این نشست همچنین "امید ذاکری خواهان" به عنوان نخستین بخشدار بخش بندزرک معرفی شد.
گفتنی است "علی اسلامی" به مدت چهار سال و دو ماه بخشدار بخش سندرک بود و امید ذاکری خواهان نیز پنج سال مسئولیت دفتر سیاسی انتظامی فرمانداری میناب را بر عهده داشت.
در نشست شورای اداری میناب که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد علی مهرانی نیز به عنوان بخشدار بخش سندرک معرفی شد مهرانی تا پیش از این شورای این بخش بود.



 



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

بخشدار بخش مرکزی میناب : مجتمع فولاد بندزرک منطقه را متحول می‌کند.:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 6 آذر 1390

بخشدار بخش مرک

بخشد

بخشدار بخش مرکزی میناب : مجتمع  فولاد بندزرک منطقه را متحول می‌کند.:

ابوطالب فخري بخشدار بخش مرکزی میناب با بیان اینکه مطالعات احداث مجتمع فولاد در بخش بندزرک ادامه دارد، گفت: این مجتمع توان ایجاد تحول و تغییر در چهره اقتصادی اجتماعی منطقه را داراست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب: ، ابوطالب فخری شنبه شب در نشست شورای اداری فوق العاده  این شهرستان با اشاره به این که تاسیس بخشداری بندزرک از مصوبات هئیت دولت است، اظهار داشت: با عملی شدن این مصوبه و راه‌اندازی بخشداری و معرفی بخشدار این بخش انتظار مردم به سر رسید.
وی گفت: تقدیم 23 شهید والامقام به نظام و انقلاب از افتخارات بخش بندزرک است.
فخری ادامه داد: بخش بندزرک با 39 هزار و 378 نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال 85 دارای هفت هزار و 449 خانوار است.
این مسئول با بیان این که بخش بندزرک با بخش مرکزی با 120 هزار جمعیت جدا شد، بیان کرد: در بخش بندزرک 46 روستا و 33 دهیاری وجود دارد که توجه به آن می‌تواند به رونق منطقه کمک فراوانی کند.
این مسئول اضافه کرد: در 16 روستای این بخش طرح بهسازی انجام و یا در حال انجام است.
وی افزود: 30 روستای بخش بندزرک دارای راه روستایی آسفالته و صد درصد روستاهای آن از آب آشامیدنی و برق برخوردار هستند.
وی همچنین بیان کرد: بخش جدیدالتاسیس بندزرک دارای سه مرکز درمانی و 24 خانه بهداشت، پنج مرکز تلفن و 11 روستای آن دارای تلفن و تمام روستاها تحت پوشش تلفن همراه قرار دارد.
وی از مجتمع فولاد به عنوان مهمترین پروژه این بخش نام برد و افزود: این پروژه در حال مطالعه است که اجرای آن می‌تواند تحول اساسی را در میناب ایجاد کند.

 




:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

بازديد سرزده استاندار از ستاد سرشماري شهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 22 آبان 1390

 

بازديد سرزده استاندار از ستاد سرشماري شهرستان ميناب
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،استاندار هرمزگان شب گذشته  بصورت سرزده از ستاد سرشماري شهرستان ميناب بازديد، واز كليه عوامل اجرايي اين طرح عظيم ملي صميمانه قدرداني نمود.


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

فرماندار ميناب ،شهدا بعنوان،هدايتگر والگو در جامعه هستند.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 22 آبان 1390

 

 
مسعود قانعي فرد در جلسه هيئت امناي شهداي گمنام شهرستان ،ضمن تبريك دهه ولايت واعياد بزرگ قربان وغدير و خوشامد گويي به اعضا، به مقام شامخ شهدا بويژه شهداي گمنام درود فرستاد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،قانعي فرد شهدا را بعنوان هدايتگر والگو در جامعه خواند وافزود آرامش وآسايش امروز جامعه ،مرهون از خودگذشتگي هاي اين عزيزان است وبايستي تكليف خود بدانيم كه شهدا بيش از اين در جامعه گمنام نباشند.
وي اصلي ترين كار اين هيئت امنا را برنامه ريزي كلان در راستاي اجراي برنامه هاي فرهنگي عمراني وساخت مكانهاي مربوط به شهداي گمنام دانست وادامه داد مردم اين شهرستان با وحدت ويكدلي وحضور گسترده به شهداي گمنام بعنوان نشانه هاي افتخار وسربلندي با احترام نگاه مي كنند.
وما بعنوان خادمين شهداي گمنام دست تك تك اين عزيزان را مي بوسيم.وخداوند بزرگ را شاكريم كه مسئولان ومردم شهرستان ميناب ميزبانان خوب وشايسته اي براي اين شهداي گمنام هستند.
رئيس هيئت امناي شهداي گمنام  در ادامه اظهار داشت محور حركت هاي ما بايد كار فرهنگي باشد واگر ما به ارزشهاي دفاع مقدس وشهدا تكيه نكنيم آسيب جدي مي بينيم.وبايستي ساماندهي گلزار شهداي شهرستان وشهداي گمنام اين شهر به نحو شايسته اي صورت گيرد. ودراين خصوص مصوباتي نيز تصويب گرديد.


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار میناب:شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر فرهنگ است
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390

 

فرماندار میناب با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری شورای فرهنگ عمومی گفت: می‌توان این شورا را اتاق فکر فرهنگ نامید.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، اظهار داشت: فرهنگ از گستردگی دامنه و وسعت فراوانی برخوردار است و تنها تصمیم‌گیری شورای فرهنگ عمومی است که می‌تواند به تمام ابعاد آن برسد.
وی با اشاره به 14 آبان روز فرهنگ عمومی بر برپایی هر چه بیشتر نشست‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان تاکید کرد و گفت: بسیاری از معضلات نگران کننده و ناهنجاری‌های اجتماع را با جلسات فرهنگی می‌توان حل و بر طرف کرد.
فرماندار میناب
 افزود: آنچه اکنون در نظام اسلامی به عنوان فرهنگ مطرح است ایران را بر قله افتخار نهاده است.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با بیان تاثیرگذاری فرهنگ در روابط اجتماع ادامه داد: فرهنگ اصیل اسلامی زیربنای همه روابط است.
وی رسالت نخست و اصلی شورای فرهنگ عمومی را ارتقا سطح فرهنگ عمومی جامعه و برطرف کردن منکرات بیان کرد و افزود: آنچه در اجتماع ایران اسلامی به صورت بدعت نادرست مطرح است باید با تدبیر حذف و الگویی صحیح و نیک جایگزین آن شود.
فرماندار میناب با اشاره به وجود برخی معضلات در نقاطی از استان گفت: با وجود این که همه بزرگان به این موارد اعتراض دارند ولی تاکنون کسی به صورت جدی با آن مقابله نکرده است.
وی برخورد و مقابله با خرده فرهنگ‌های وارده را مستلزم برنامه‌ریزی و الگوسازی مناسب در جامعه دانست و بیان کرد: در بعضی از مراسمات اعمالی وجود دارد که با فرهنگ همخوانی ندارد و باید عملی خیر و نیک را جایگزین آن کرد.
قانعی‌فرد
 ،از شهرستان میناب به عنوان شهری ولایت‌مدار با مردمانی متدین و انقلابی یاد کرد و افزود: مسئولان نگاه و نگرش مثبت نسبت به این شهرستان دارند.
وی
 ادامه داد: در طول 32 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد دشمنان با تحرکات فراوان همواره به دنبال به چالش کشیدن انقلاب بوده‌اند.
این
 مسئول گفت: کشور ایران از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است و همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل و از آنها به نحو مطلوب و در راستای پیشبرد اهداف استفاده کرده است.
وی تمسک به اهل بیت (ع)، ولایت و قرآن را رمز ماندگاری فرد و جامعه برشمرد و ادامه داد: دوری از قرآن و ولایت موجب تباهی زندگی می‌شود.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی میناب
 با تاکید بر ایستادگی بر سر ارزش‌ها افزود: برای تحقق آنچه دغدغه مردم است باید تلاش کرد.
قانعی‌فرد گفت: نام میناب و قدمت آن به برکت نام کسانی همچون مرحوم "قضایی" است و باید برای بزرگداشت نام آنها و دیگر کسانی که در
 تمام ادوار الگویی بوده‌اند تلاش کرد.


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

ميناب مهياي استقبال پرشور از استاندار محبوب هرمزگان است .
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390

 

ميناب مهياي استقبال  پرشور از استاندار محبوب هرمزگان است .
مسعودقانعي فرد فرماندار ميناب گفت: اين شهرستان آماده استقبال گرم و پرشور از استاندار محبوب هرمزگان وهيئت همراه در دور اول سفرهاي شهرستاني استاندار هرمزگان به شهرستان ولايتمدار وانقلابي ميناب است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،قانعي فردافزود: تمام تمهيدات و اقدامات لازم براي حضور استانداردر ميناب به همراه هيات همراه انجام شده و شرايط براي ديدار مردم ولايت مدار وانقلابي با استاندار مهيا است.
وي با تاكيد بر اينكه سفرهاي شهرستاني استاندار و حضور در بين مردم موجب شتاب دادن به روند توسعه شهرستان و پيوند مستحكم مردم با مسئولين مي شود، اظهار داشت: اين سفر فرصت طلايي و مغتنمي براي بيان مشكلات و رفع آنها در جهت آباداني و توسعه است.
وي خطاب به مديران دستگاه هاي اجرايي تاكيد كرد: كه در جلسات مختلفي كه با حضور استاندار، معاونين استاندارو مديران استاني  در ميناب  برگزار مي شود، حتما با اطلاعات كامل از حوزه كاري خود در جلسات حاضر شويد و همكاري لازم را براي ميزباني بي نظير از آنان را به عمل آوريد.


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

تقدير وتشكر ويژه فرماندار از حضور صميمانه استاندار در شهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 19 آبان 1390

 

تقدير وتشكر ويژه فرماندار از حضور صميمانه استاندار در شهرستان ميناب
فرماندار شهرستان ميناب از تشریف فرمایی استاندار استان هرمزگان  ، معاونین همراه و مدیران کل استانی  به شهرستان ميناب تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب بیان داشت: تشریف فرمایی استاندار ولایت مدار و پر تلاش استان هرمزگان و معاونین و مدیران کل و کارشناسان ادارات و نهادها به شهرستان ميناب موجب دلگرمی  مردم و مسئولین شهرستانی گردید.
مهندس قانعي فرد افزود: مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود و مردم شهرستان ميناب  را از خدمات خالصانه و صادقانه جناب آقاي عزيزي استاندار فهیم استان هرمزگان و معاونین و مدیران کل ادارات و نهادها تقدیم می داریم.
وی ابراز داشت: اقدام مدبرانه عزيزي  در سفر به شهرستان های استان جهت دیدارهای عمومی با مردم و بررسی مشکلات آنها و این الگوی مدیریتی  برگرفته از دولت عدالت محور ، تحسین همگانی را برانگیخته است.


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

دور دوم سفرهاي روستايي فرماندارميناب در بخش توكهور
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 8 آبان 1390

 

دور دوم سفرهاي روستايي فرماندارميناب در بخش توكهور
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب دور دوم سفرهاي روستايي رابامحوريت  مقايسه پيشرفت در حل مشكلات مردم نسبت به قبل از انقلاب و نهايي شدن مصوبات دور اول سفر،آغاز كرد.
وي در بدو ورود به روستا ، باحضور در مرقد مطهر شهدا،به مقام شامخ شهداي روستاهاي كهور تاك ،كوي هجرت،هامين وريگ درازدرود فرستاد واز خانواده هاي معظم شهداوايثارگران تجليل كرد.
ايشان با توجه به فرارسيدن فصل زمستان ، به حل مشكلات بخش كشاورزي (خصوصا مشكل سوخت،سموم،آب وبرق )پرداخت، واز كليه مديران دستگاههاي اجرايي خواست كه با تلاش وجديت بيشتردر جهت رفع آن بكوشند.
قانعي فرد با تبريك  اول ذي الحجه سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) وحضرت فاطمه (س)، تاكيد كرد كه كه همه ما بايد درخدمت مردم ،كنار مردم ودلسوز مردم باشيم ومشكلات آنان را به خوبي حس كرده ،وبا همت وپيگيري  مشكلات آنان را رفع نماييم واين كار عملي نخواهد شد مگر اينكه مديران ما جهادي كار كنند.
ايشان از همراهي ومشاركت مديران در اين سفرها براي حل مشكلات مردم صميمانه قدر داني نمود وآنان رامديران جهادي خواند.
وي در ادامه به بحث سرشماري عمومي نفوس ومسكن وهمكاري با ماموران سرشماري اشاره وافزودبيشتر مشكلات جوامع ،با برنامه ريزي وداشتن اطلاعات دقيق وبهنگام قابل حل است از اين رو ما نيازمنداين اطلاعات هستيم.
شايان ذكر است در اين سفر بنياد شهيد وامور ايثارگران تعهد كرد كه به خانواده  هاي معظم شهدا،تا سقف 000/000/10ميليون تومان تسهيلات خوداشتغالي، تخصيص دهد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

زنگ ايثار وشجاعت در هنرستان شهيد بهشتي ميناب نواخته شد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 8 آبان 1390

 

زنگ ايثار وشجاعت در هنرستان شهيد بهشتي ميناب نواخته شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعودقانعي فرد فرماندار ميناب به مناسبت هفته بسيج وشهادت 36 هزار دانش آموز بسيجي خصوصا شهيد محمد حسين فهميده ،روز بسيج وياد وخاطره نوجوانان بسيجي را گرامي داشت .
وي زنگ مقاومت وايثار را نشان از يادآوري رشادتهاي نوجوانان اين مرزوبوم خواند وافزود اكنون وظيفه شما جوانان امروزاست كه با سلاح ايمان،تقوا وعلم دستاوردهاي شهيدان راپاس بداريد.
وي در ادامه به برگزاري سرشماري عمومي نفوس ومسكن اشاره و اجراي اين طرح عظيم ملي رازيربناي توسعه اقتصادي،اجتماعي،فرهنگي واجتماعي كشور عنوان وداشتن اطلاعات به روز ودقيق رايکی از رموز موفقیت و پیشرفت دانست .واظهار داشت  انسان با برنامه ریزی می تواند مشکلات احتمالی را پیش بینی و برای آنها چاره اندیشی کند ازاين رو باهمكاري با ماموران سرشماري در اين طرح ملي سهيم باشيد.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

پيام فرماندار ميناب به مناسبت هفته بسیج
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 8 آبان 1390

 

پيام فرماندار ميناب به مناسبت هفته بسیج
 
 
اساسکار و شاکله بسیج ، آن نیروی ایمان و مساله فرهنگی است". مقام معظم رهبری
  بسیج تنها یک واژه ی ساده و سطحی فرهنگنامه ای نیست بلکه دریایی از معانی ارزشی است و خود واژه ای فرهنگ ساز است، فرهنگی که هشت سال حماسه آفرینی مردان مرد این دیار را در سایه سار " توحید و ولایت " برای آیندگان به یادگار گذاشت.
 " بسیج مدرسه عشق " که در آن آموزگاران عشق ، سر دلبری و دلدادگی را به جویندگان حقیقت و پیوندگان طریقت با ترنم آموزه های وحیانی می آموزند و با جام ولایت از چشمه ی کوثری ، جرعه جرعه برجان تشنگان کوی معرفت و شیفتگان وادی توحید می نوشند ، مکتبی است که در آن پویندگان وادی ایمن " صلابت و عطوفت" و " شور و شعور" را با هم و یکجا می آموزند تا بتوانند صلاح و سلاح را بجا و مناسب به کار گیرند.
 اگر آن روزها ، حماسه سازان عرصه ی ایثار یعنی بسیجیان دریادل ، بر سر دشمنان دین و ایمان و کج اندیشان کوردل ، آتش قهر فرو می ریختند تا عزت و آزادگی را برای ملت و همه مستضعفان و آزادیخواهان عالم و ذلت و زبونی را برای دشمنان این ملک و مملکت به ارمغان می آوردند اینک میادینی به مراتب وسیع تر با کرانه های نادیدنی از نیرنگ و وسوسه توسط همان معاندان و وسوسه گران گسترده شده است تا به رغم خویش در این وادی خوف و خطر ، بسیج و بسیجی و فرهنگ برخاسته از آن را به آوردگاهی دیگر فرا خوانند، لذا غفلت بزرگی است اگر بسیج، دفاع از اسلام و میهن اسلامی را تمام شده تلقی نماید.
 این روزها، فرصتی است تا یادگاران دوران دفاع مقدس ، تجارب گرانسنگ و فرهنگ بسیجی و راز و رمز مقاومت و پیروزی و راه سعادت و رستگاری را به همگان به خصوص نسل جوان و امیدهای آینده این کشور منتقل نمایند.
 بدین مناسبت با گرامیداشت یاد و خاطره همه ی ایثارگران و احترام به شهیدان ، جانبازان ، آزادگان سرافراز و خانواده معظم ایشان ، فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان غیرتمند کشور اسلامی و ملت برگ ایران ، تبریک می گویم ، عزت و عظمت اسلام و مسلمین و همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر _ ارواحنا فداه _ و تدابیر داهیانه ی رهبری معظم انقلاب  را از خداوند قادر متعال مسالت می نمایم .
 موید و منصور باشید.انشاء الله    
مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب
 گفتني است در اين روز به ياد ماندني زنگ مقاومت وايثار در ميناب توسط قانعي فرد فرماندار ميناب نواخته شد.


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 5 آبان 1390

 

 

نشست مشورتي با ايثارگران شهرستان ميناب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در اين جلسه قبل از هرچيز فرارسيدن ماه ذيحجه راتبريك عرض نمود.ودهه اول ماه ذیحجه را ایامی مقدس وفرصتی جهت خودسازی عنوان وافزود  :خداوندمنان هم برای شب وروزاين ماه بافضيلت  اهمیت خاصی قائل شده است.كه اميدواريم همه ما ازفيوضات اين ماه بهره لازم راببريم.

ايشان در ادامه ، یاد و خاطره رشادتها و دلاوریهای شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلی و صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامي داشت وهدف اصلی از اين نشست ها،را استفاده از نظرات اعضا، استفاده از ظرفیت های جامعه ایثارگری و استفاده از توانمندی ها ي آنان در مورد مسائل و مشکلات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.واظهار داشت انتظاري كه ما ازنمايندگان ايثارگران در شوراي مشورتي داريم اين است  كه مشكلات وياخواسته هاي اين خانواده هاي محترم را به ما انعكاس دهند تا در راستاي رفع آنها اقدامات لازم بعمل آيد . چراكه رزمندگان ، شهدا، ایثارگران و جانبازان دلاورمرد هشت سال دفاع مقدس، شاگردان مکتب خونین حسینی و سربازان سرافراز امام (ره)اند.

وبرما فرض است كه از دیدگاهها و نقطه نظرات ایثارگران، آزادگان و جانبازان در اتخاذ سیاست ها و تصمیم گیری ها در سطوح مختلف مدیریتی، اجرائی و اداری کشوراستفاده كنيم.

چراكه مجموعه نظام، دولت و ملت ، وامداران زحمات فراوان و جانفشانی های بی پایان این عزیزان اند. و استفاده بیش از پیش از توان ایثارگران و جانبازان در سطح ادارات مختلف شهرستان حائز اهميت است.

 قانعي فرد در ادامه افزود:ایثارگران دارای ظرفیتها و توانمندیهای ویژه اي هستند كه انشاءا...  مجموعه فرمانداری در راستای پیشبرد اهداف انقلاب ، توسعه و عمران شهرستان از این ظرفیت بالا و ارزشمند بهره خواهد برد .

چراكه خانواده ايثارگران حق بزرگي بر همه ما دارند و ما بايد هر كاري كه در توان داريم براي آنها انجام دهيم.

وخدمت به خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در اولويتكاري ما باشد و بايد زمينه‌هاي لازم براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ به نسل‌هاي بعد را به نحو شايسته‌اي فراهم كنيم.

در پايان جلسه به تصويب رسيد: ساماندهي گلزار شهدا در روستاها ،پيگيري اشتغال ايثارگران وجذب در ادرات،نامگذاري خيابان هاومحلات به نام شهدا ،تمديد كارت شناسايي وبيمه تكميلي خانواده شهدا وايثارگران ،ارتباط  مستمر ادارات با رابطين بنياد شهيد وپيگيري مصوبات قبلي



:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

سركشي از خانواده هاي معظم شهداي ورزشكار در ميناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

سركشي از خانواده هاي معظم شهداي ورزشكار در ميناب
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب شب گذشته به همراه رؤساي تربيت بدني وبنياد شهيد از دو خانواده شهيد ورزشكار سركشي نمودند.، ویاد و خاطره رشادتها و دلاوریهای شهدا و ایثارگران در هشت سال جنگ تحمیلیو صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامي داشته و به روان پاك شهدا وامام شهدا درود فرستادند.
وي استقلال و آزادي امروز نظا م را مديون شهدا و ايثارگران  ما عنوان وافزود و ما به عنوان ميراث‌داران آنها وظيفه داريم در تداوم راه آنان و امام راحل در تبعيت از مقام معظم رهبري براي احياي اين مهم كوشا باشيم.وبا بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خانواده شهدا وايثارگران بتوانيم دين  خود را ادا كنيم.


:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

شناسایی 4 مورد مالاریا در میناب
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

شناسایی 4 مورد مالاریا در میناب
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از شناسایی چهار مورد مالاریا در این شهرستان خبر داد.
سیدمحمود احمدی اظهار داشت: طبق گزارش کارشناسان و برابر تحقیقات انجام شده چهار مورد مثبت مالاریا در روستا درپهنسندرک شناسایی شد.
وی افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته و مبارزه با مالاریا در سال‌های گذشته وضعیت کنونی منطقه نسبت به سه دهه گذشته بهتر و مطلوب‌تر است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب
 ادامه داد: توسعه و پیشرفت کشور در کنار افزایش سطح آگاهی مردم از اصول بهداشتی و نیز اقدامات بهداشتی به کنترل مالاریا کمک فراوانی کرده است.
احمدی
 با بیان اینکه مالاریا اکنون در کشور به طور کامل کنترل شده است، افزود: نوع مالاریای نفوذ کرده در منطقه که هم اکنون در روستای درپهن شناسایی شده، از نوع وارد شده از خارج کشور است.
وی افزود: برابر تحقیقات صورت گرفته و گزارش‌های رسیده این نوع مالاریا توسط اتباع بیگانه وارد منطقه شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: چندی پیش قاچاقچیان انسان، با جابه‌جایی و اسکان دادن اتباع بیگانه غیرمجاز آلوده به مالاریا در این روستا موجب شیوع آن شدند.
این مقام مسئول اضافه کرد: در ایام اسکان افراد آلوده از هشتم
مهرماه به مدت پنج شب مداوم برق منطقه هر شب حدود هشت ساعت قطع می‌شده و مردم برای خوابیدن به پشت بام‌ها رجوع کرده و همین موضوع عامل آلودگی تعدادی از آنها شده است.
احمدی با اشاره به این که موارد شناخته شده با انجام اقدامات پیشگیرانه و پزشکی به موقع درمان شده‌اند، تصریح کرد: حذف حامل‌های انرژی و افزایش نرخ برق مصرفی سبب روی آوردن مردم به استفاده از هوای آزاد به ویژه در شب‌ها و خوابیدن بدون استفاده از پشه بند شده و این هم به ابتلا مالاریا در عده‌ای کمک کرده است.
وی همچنین از افسردگی به عنوان خطری بزرگ برای جامعه یاد کرد و افزود: امروز رواج استفاده از مواد مخدر صنعتی سبب پدیدار شدن اختلالات روانی و افسردگی در جامعه شده است.
احمدی گفت: آمار خودکشی در شش ماه نخست سال‌جاری در میناب نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته اگر چه این آمار تایید شده نیست ولی زنگ خطری به شمار می‌آید.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای فرهنگی و رابطان سلامت ادارات در کنار تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی می‌تواند سلامت روان جامعه را حفظ کند.
 


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

در جلسه شورای اداری مهرماه  میناب صورت گرفت؛
تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم
طی مراسمی در هفتمین جلسه شورای اداری میناب از خبرنگاران و دست‌اندکاران پنجمین جشنواره آسمان هشتم تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب، بخشدار بخش مرکزی میناب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران جشنواره آسمان هشتم اظهار داشت: این جشنواره به مدت پنج سال است که همزمان با جشن‌های بین‌المللی رضوی، در دهه کرامت و به همت دوستداران اهل بیت (ع) در روستای کردر این شهرستان برگزار می‌شود.
ابوطالب فخری افزود: طراحی این رویداد دینی و فرهنگی سبب شده تا مردم روستای
کردر از برکت وجود امام رضا(ع) نهایت بهره را ببرند.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سال‌جاری به صورت استانی افزود: برگزاری جشنواره پنجم با مشارکت بیش از 3 هزار نفر از جوانان شیفته اهل بیت (ع) از سراسر هرمزگان مهم‌ترین رخداد در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش شهرستان به حساب می‌آید.
فخری تلاش و مجاهدت دست اندرکاران و عوامل اجرایی جشنواره آسمان هشتم را جهاد فرهنگی و نبرد در جنگ نرم عنوان کرد و افزود: بسیاری از مسئولان و نخبگان با حضور و مشارکت معنوی خود و خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز با انتشار به موقع و مطلوب اخبار این جشنواره در معرفی آن به تمام کشور کمک فراوانی کردند.
بخشدار بخش مرکزی میناب با اشاره به تنوع و گوناگونی رشته‌های این جشنواره ادامه داد:حضور یکی از خدام آستان قدس رضوی در مراسم افتتاحیه و نیز همراهی معاون فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و معاون اداره کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آئین اختتامیه این جشنواره بیانگر اهمیت آن برای مسئولان فرهنگی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی افزود: راه‌اندازی دبیرخانه جشنواره سرود رضوی کشور در عید غدیر خم در روستای
کردر ظرفیت مناسب و خوبی برای شهرستان میناب و استان هرمزگان است که باید از آن به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.
در پایان از مدیران دستگاه‌های بازرگانی، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، سرپرست شهرداری، شورای بخش مرکزی، ورزش و جوانان، اوقاف و امور خیریه، فرمانده انتظامی میناب، رئیس کلانتری شهرک، فرمانده پلیس راه میناب جاسک و خبرنگاران و نمایندگان جراید به خاطر مشارکت و همکاری در برپایی پنجمین جشنواره آسمان هشتم تجلیل به عمل آمد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
جای خالی نشریات محلی در شرق هرمزگان
فرماندار میناب گفت: خلا یک نشریه محلی در شرق استان هرمزگان محسوس است.
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، ، مسعود قانعی‌فرد در نشست شورای اداری  مهرماه این شهرستان با بیان اهمیت اطلاع‌رسانی اظهار داشت: منطقه شرق هرمزگان و به ویژه شهرستان میناب از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و وقت آن رسیده که با وجود ظرفیت‌ها و نیروهای موجود از یک نشریه محلی برخوردار شود.
وی با انتقاد از انتشار ضعیف اخبار عملکرد نهادها و دستگاه‌های اداری میناب در رسانه‌ها، جراید و خبرگزاری‌ها گفت: تلاش خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها قابل تقدیر است ولی دستاوردها و عملکرد حوزه ادارات دولتی شهرستان در رسانه‌ها کمرنگ است که مسئولان روابط عمومی باید با تعامل بیشتر و نزدیک‌تری با خبرنگاران نسبت به این مقوله اهتمام لازم را داشته باشند.
قانعی‌فرد افزود: مدیران شهرستان نسبت به انعکاس اخبار حوزه کاری خود و عملکرد دستگاه مربوط منعی برای مصاحبه ندارند و در این راستا تلاش بیشتری کنند.
وی
 با بیان اینکه در بسیاری از شهرها و استان‌های همجوار روزنامه‌ها و نشریه‌های محلی فعال است، افزود: راه‌اندازی نشریه محلی برای میناب نیازی اساسی است.
رئیس شورای اداری میناب ادامه داد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک میناب صاحب یک نشریه محلی می‌شود که مسئولان باید به این  امر مهم کمک کنند.
وی در ادامه با اشاره به آغاز طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: آمار دقیق و صحیح به برنامه‌ریزی دقیق و توسعه کشور کمک فراوانی می‌کند.
قانعی‌فرد همچنین خواستار همکاری بیشتر مردم با عوامل و ستاد طرح سرشماری نفوس و مسکن شد.
این مقام مسئول تعهد شهرستان برای ایجاد اشتغال در سال‌جاری را
 8 هزار فرصت شغلی عنوان کرد و افزود: تاکنون نیمی از این تعهد محقق شده و این سبب شد تا شهرستان میناب در بحث اشتغال جزو شهرستان‌های برتر استان قرار گیرد.
فرماندار میناب بر پرهیز و دوری از
روزمرگی و یک نواختی مدیران تاکید کرد و افزود: مدیران باید در حوزه کاری خود دارای ابتکار و خلاقیت باشند.
قانعی‌فرد با اشاره به انتخابات مجلس و تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم گفت: مدیران و مسئولان باید با رعایت بی طرفی به برپایی هرچه بهتر انتخابات کمک کنند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

فرماندار ميناب در شوراي اداري مهرماه تاكيد كرد:
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
فرماندار ميناب در شوراي اداري مهرماه  تاكيد كرد:
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،قانعي فرد فرماندار ميناب در اين جلسه تاكيد نمود ،با توجه به شروع طرح عظيم سرشماري نفوس ومسكن از تاريخ 2/8/90 لغايت 22/8/90 همزمان در سراسر كشور،كليه دستگاهها با در اختيار قرار دادن كليه امكانات وظرفيت ها در اين طرح عظيم ملي مشاركت نمايند.
 وبه مديران متذكر شد كه از روزمرگي خارج شده وباايجاد خلاقيت ،نوآوري وابتكار جديد براي سروسامان دادن به كارهاي اداري،پي گيري مطالبات مردم واجراي پروژه ها بطور مستمر اقدام نمايند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

نمايشگاه دستاوردهاي آموزشي وورزشي در شهرستان ميناب رونمايي شد.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

نمايشگاه دستاوردهاي آموزشي وورزشي در شهرستان ميناب رونمايي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،نمايشگاه دستاوردها وعملكردهاي دانش آموزان و ورزشكاران مينابي با حضور قانعي فرد فرماندار ميناب ،رؤساي ادارات ،دانش آموزان و ورزشكاران با همت وتلاش آموزش وپرورش واداره ورزش وجوانان شهرستان در مدرسه راهنمايي فاطميه افتتاح گرديد.

قانعي فرد دراين مراسم ضمن تقدير وتشكر از دانش آموزان وورزشكاران خلاق وپرتلاش ،بدليل نمايش اين كار بزرگ  ونشان دادن استعدادهاي اين شهرستان،ازآنان بعنوان سرمايه هاي با ارزش انقلاب ونظام ياد كرد.

شايان ذكر است اين نمايشگاه بمدت يك هفته جهت بازديد علاقمندان داير است.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

زنگ سرشماري عمومي نفوس ومسكن در ميناب نواخته شد.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

 
زنگ سرشماري عمومي نفوس ومسكن در ميناب نواخته شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب صبح امروز دوشنبه 2/8/90 همزمان با سراسر كشور زنگ سرشماري عمومي نفوس ومسكن را دريكي از مدارس شهرستان ميناب به صدا در آورد.
وي در ادامه مراسم به اهميت اجراي اين طرح عظيم ملي در كشور اشاره وافزود زيربناي توسعه اقتصادي،اجتماعي،فرهنگي واجتماعي كشور، مرهون داشتن اطلاعات به روز ودقيق است و دراين راستا برنامه ريزي  رايکی از رموز موفقیت و پیشرفت دانست .واظهار داشت  انسان با برنامه ریزی می تواند مشکلات احتمالی را پیش بینی و برای آنها چاره اندیشی کند. ايشان طبق  روایات اسلامی، به واژه هایی چون تدبیر، دوراندیشی و نظم که در بردارنده معنای برنامه ریزی است اشاره و برای داشتن برنامه ریزی درست و اجرای آن، استفاده بهینه از فرصت ها، ارزش نهادن به وقت و زمان، آینده نگری، تدبیر و تقسیم امور را بسيار تاثير گذار دانست.
گفتني است همزمان با زنگ سرشماري، زنگ كنكور هم درشهرستان نواخته شد.
 


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

پیام به مناسبت گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 4 آبان 1390

 

  
   فرماندار ميناب  به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) پيامي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد در اين پيام آورده است:
اول ذيحجه سالروز ازدواج آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمهزهرا (س) می باشد که در اقدامی شایسته و مبارک به عنوان روز ازدواج نامگذاری شدهاست.
مسئله ازدواج از جمله مواردی است که در دین مبین اسلام به آن توجه ویژه ایشده  و برای آن جایگاه والایی تعریف شده است. نامگذاری سالروز ازدواج حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان روزازدواج ضمن آن که الگوي مناسبی را در زمينه امر ازدواج ارائه می کند می تواند فرصتمناسبی باشد تا با جمع بندی آسیب ها و چالش های پیش روی جوانان برای ازدواج وگزینش همسر، به ترویج فرهنگ جمع گرایی، ساده زیستی و قناعت ورزی بیش از پیش پرداختهشود که این مسئله از وظایف خطیر متولیان امر فرهنگ در میهن عزیز اسلامی به شمار میرود.  بايد فرهنگ سهل گيري در ازدواج مورد توجه خانواده ها و دستگاه هاي فرهنگيقرار گيرد و به شكل مناسبي ترويج شود و روحانیت معظم نیز می توانند در این رابطهنقش مهم و اساسی را ایفا نمایند.
اینجانب با تبریک سالروز  پاکترین، زلالترین، و مقدس ترین پیوند هستی ،ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) موفقیت همگان را در راستای آرمان هاي بلند بنيانگذار جمهورياسلامي ايران،   حضرت امام خميني(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلاميحضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مينمايم.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

ابوطالب فخري بخشدار مركزي ميناب خبر داد:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1390

 

ابوطالب فخري بخشدار مركزي ميناب خبر داد:


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برگزاري روز آمار وبرنامه ريزي
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1390

 

 
مراسم روز آمار وبرنامه ريزي با محوريت سرشماري عمومي نفوس ومسكن در ميناب برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،حاج حسيني سرپرست معاونت سياسي اجتماعي فرمانداري ميناب دراين مراسم ضمن خيرمقدم به عوامل اجرايي سرشماري درشهرستان،به اهميت آمار وبرنامه ريزي بعنوان  ابزار تصمیم گیری وپايه برنامه ریزی و توسعه کشور اشاره وافزود جمع آوري  آمار واطلاعات دقيق ميتواند برنامه ریزی بهتر و مطلوب تری را در جهت تسریع روند خدمت رسانی به مردم فراهم آورد.
وي در ادامه از همكاري ومشاركت عوامل اجرايي در اين طرح عظيم ملي قدرداني نمود.
 شايان ذكر است درپايان مراسم از منتخبين كلاس هاي آموزشي سرشماري با اهداي جوايز تقدير بعمل آمد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

قانعي فرد فرماندار ميناب:اول آبان روز آمار وبرنامه ریزی را گرامي داشت.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1390

 

قانعي فرد فرماندار ميناب:اول آبان روز آمار وبرنامه ریزی را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،مسعودقانعي فرد فرماندار ميناب  با اشاره به اهميت آمار وبرنامه ريزي افزود:هر نهاد و سازمانی برای نظم بخشیدن به امور داخلی و ارائه بهتر وظایف خود، به برنامه ریزی و آمار گیری نیاز دارد تا موفق عمل کند.
 وي برنامه ریزی ،را یکی از رموز موفقیت و پیشرفت دانست .واظهار داشت  انسان با برنامه ریزی می تواند مشکلات احتمالی را پیش بینی و برای آنها چاره اندیشی کند. ايشان طبق  روایات اسلامی، به واژه هایی چون تدبیر، دوراندیشی و نظم که در بردارنده معنای برنامه ریزی است اشاره و برای داشتن برنامه ریزی درست و اجرای آن، استفاده بهینه از فرصت ها، ارزش نهادن به وقت و زمان، آینده نگری، تدبیر و تقسیم امور را بسيار تاثير گذار دانست.
وافزود آمار و برنامه ریزی ، زمینه حرکت دقیق و علمی در جامعه است وامروزه اداره کشور، به برنامه ریزی ، سیاست گذاری و اعمال مدیریت نیاز دارد و هیچ کدام از این موارد بدون برخورداری از اطلاعاتی که قابل اطمینان باشد، امکان پذیر نیست و برای اداره جامعه، داشتن اطلاعات و آمار دقیق شرط اولیه است.
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

آمار درست ودقيق ، ضرورت برنامه ريزي کوتاه مدت ،ميان مدت ودراز مدت است .
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 1 آبان 1390

 

قانعي فرد فرماندار ميناب:
آمار درست ودقيق ، ضرورت برنامه ريزي کوتاه مدت ،ميان مدت ودراز مدت است .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب:فرماندار ميناب  افزود : برزگترين وجامع ترين سرشماري در کشورسرشماري نفوس ومسکن است . و توسعه عمران ، اقتصاد و همه فعاليتهاي فرهنگي براي جامعه در تصميم سازيهايي  شکل مي گيرد که برنامه ريزي با آمار باشد .
نماينده عالي دولت در شهرستان به ضرورت اجراي طرح ملي سرشماري نفوس ومسکن اشاره واظهار داشت  : اين طرح هر 5 سال يکبار اجرايي مي شود و به جهت اهميت آن همه دستگاههاي اداري ونهادها ملزم به همکاري ودر اختيار قرار دادن امکانات خود هستند .وي گفت : دستگاههاي اجرايي وفرهنگي مردم را تشويق به ارائه آمار دقيق کنند که آينده روشن جمهوري اسلامي بر پايه همين آمار ها برنامه ريزي و بدست مي آيد قانعي فرد گفت : آمار بايد درست و حقيقي به ماموران داده شود .
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.