امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معاون استاندار هرمزگان:
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 19 بهمن 1394

بهره برداری از 17 پروژه عمرانی بخش مرکزی میناب با اعتباری بالغ بر 70میلیارد ریال



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

ادامه خبر
با حضور معاون استاندار هرمزگان:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 18 بهمن 1394

افتتاح پروژ ه های عمرانی در هشتبندی هشت بندی هرمزگان

افتتاح و بهره برداری از 10 پروژه عمرانی بخش توکهور وهشتبندی با اعتباری بالغ بر 61 میلیارد ریال



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

ادامه خبر
برپایی نمایشگاه پیشگیری از معضلات اعتیاد، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب معاون استاندا
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 1 تير 1392

برپایی نمایشگاه پیشگیری از معضلات اعتیاد، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب
معاون استانداروفرماندارویژه میناب از افتتاح نمایشگاه پیشگیری از معضلات اعتیاد در شهرستان میناب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، افتتاح نمایشگاه با حضور فرماندار، فرماندهی انتظامی و تعدادی از ادارات و باهمت  و مشارکت ادارات ارشاد اسلامی و بهزیستی برگزار شد.
 در واقع برپایی این قبیل نمایشگاه ها و فعالیت های فرهنگی نقش بسزایی را در پیشگیری از اعتیاد به ویژه در قشر جوان دارد.
که این امر نیازمند آگاه سازی، ریشه یابی و فرهنگ سازی است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از تاریخ اول تیرماه به مدت یک هفته در مکان آستانه زیارت حضرت ابوالفضل (ع) احمد آباد، برپا خواهد بود.
طی این نمایشگاه آثار سوء مصرف مواد مخدر در قالب پوستر، عکس به بازدیدکنندگان ارائه شده است.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

دفتر روزنامه دریا در میناب راه اندازی شد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391

دفتر روزنامه دریا در میناب راه اندازی شد
طی مراسمی با حضور معاون فرماندار ، مدیر مسئول روزنامه دریا و مسئولان فرهنگی و اجرایی میناب دفتر روزنامه دریا در این شهرستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب محمد ریاضی معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری میناب دراین مراسم به اهمیت رسانه ها وجراید در اطلاع رسانی وتاثیر مثبت آن درافکارعمومی اشاره وافزود با انتشار اخبار وانعکاس دادن عملکرد مدیران شهرستان به مردم ،می توان مردم را به اقدامات مثبت دولت خوشبین کرد.
 در ادامه مراسم مدیر مسئول روزنامه دریا هدف از راه اندازی دفتر این نشریه در میناب را گستره دامنه فعالیت این نشریه در شرق استان ذکر کرد و افزود:میناب با ظرفیت هایی که در آن وجود دارد می تواند در حوزه اطلاع رسانی به عنوان مرکز شرق هرمزگان نقش بسزایی را ایفا کند.
ایوب دبیری نژاد در ادامه با اشاره به فعالیت 12 ساله نشریه دریا و روند آغاز به کار آن در استان، اظهار داشت:از دو سال گذشته فعالیت دریا به عنوان نشریه منطقه جنوب کشور آغاز شد.
وی گفت:از آنجایی که هر استان نشریه های محلی خاص خود را دارد ولی دریا با استقبال خوب مردم و مسئولان در استان هایی که توزیع می شود روبرو است.
دبیری نژاد ادامه داد:مسئولان اجرایی، امام جمعه، پژوهشگران و نویسندگان و فعالان خبری می توانند با تعامل با دفتر نشریه دریا در میناب ظرفیت های موجود در این شهرستان را به منطقه جنوب کشور معرفی کنند.
مدیر مسئول روزنامه دریا اشاعه فرهنگ غنی از طریق قلم را مناسب ترین راه عنوان کرد و ابراز داشت:در این راستا دست کمک به سمت اصحاب رسانه، روحانیون و مدیران دراز می کنیم.
وی تصریح کرد:در گام نخست فعالیت دفتر دریا در میناب به دنبال آن هستیم تا با بهره گیری از توانمندی های فرهنگی یک صفحه را ویژه میناب در این نشریه اختصاص دهیم.
دبیری نژاد با بیان این که دفتر دریا در میناب به عنوان نماینده این نشریه در شرق استان تلقی می شود گفت:با توجه به این که هیچ کدام از خبرگزاری ها و جراید در میناب دفتر مستقل ندارند دفتر نشریه دریا می تواند پایگاه مناسبی برای تبادل تجربه و استفاده از خلاقیت های خبرنگاران فعال از یکدیگر در این شهرستان باشد.
وی اظهار داشت:فعالان حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاران می توانند با برپایی نشست های غیر رسمی و ارتباط مستمر با هم در این دفتر به رشد خبری میناب در رسانه های مختلف کمک کنند.
در این مراسم بهرام رضایی به عنوان مسئول دفتر نشریه دریا در میناب معرفی شد.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان میناب
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 دی 1391

افتتاح نمایشگاه کتاب در شهرستان میناب
صبح دیروز در طی مراسمی با حضور ریاضی معاون فرماندار ، ایوب دبیری نژاد مدیرمسئول روزنامه منطقه جنوب کشور دریا، نمایشگاه بوستان کتاب در میناب افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری میناب،محمد ریاضی معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرمانداری میناب،در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت:این نمایشگاه به مناسبت ایام اربعین حسینی و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان برپا شده است
ریاضی  افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه ارتقا فرهنگ سازی کتاب و به نوعی آشتی مردم با کتاب و کتاب خوانی است
در ادامه اوژندرئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  اظهار داشت: این نمایشگاه با 1000 عنوان و 20 هزار جلد کتاب در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد و با تخفیف 20 درصدی ارائه می شود
رضا اوژند خاطرنشان کرد : در خصوص برپایی نمایشگاه قصد داریم آن را در مراکز بخش ها داشته باشیم و مردم بخش های توکهور ، هشتبندی و سندرک بتوانند دسترسی آسانی به کتاب داشته باشند



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، ،

درآخرين روزهفته دولت ، هفت پروژه درسندرك افتتاح شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1391

همزمان با آخرين روز از هفته دولت در ميناب 7 پروژه عمراني وخدماتي باحضورفرماندارميناب وجمعي ازمديران وروساي ادارات در بخش سندرك افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندارشهرستان ميناب ومديران ورؤساي ادارات در گلزار شهداي بخش سندرك حضور يافته و به مقام شامخ شهدا و ايثارگران بخش اداي احترام نمودند.
عباس خدادادزاده نيك پي ضمن گراميداشت يادوخاطره شهيدان رجايي وباهنراظهارداشت :هفته دولت در حقيقت يادآور حماسه آفريني مردان بي ادعائي است كه خدمت بي منت به آحاد مردم را به عنوان يكي از آرمانهاي والاي انقلاب ارج نهاده و با نثار خون پاك خود ضمن پاسداري از ارزش هاي اصيل انقلاب برگ زريني ديگري بر تاريخ افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي در جهت خدمت به محرومان و عدالت خواهي و مهرورزي افزودند .

وي اظهار داشت بي شك هفته دولت فر صت مغتنمي است تا دستاوردها و اقدامات اساسي دولت در عرصه هاي مختلف به تصوير در آمده تا زمينه آگاهي عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت فراهم آيد .

وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي هيئت دولت اظهار داشت : ابراز رضايت حضرت آقا از حجم كارهاي انجام شده توسط دولت مدال افتخاري براي تمامي دولتمردان است .
بخشدارسندرك در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري ميناب شاخص ترین پروژه هفته دولت درسندرك را طرح آبرساني روستاي پوم بطول 4كيلومتر ازمحل اعتبارات استاني بااعتباري بالغ بر450ميليون تومان معرفي كرد.
علي مهراني  با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به مناطق محروم و كمترتوسعه يافته روستایی خدمات انجام شده در بخش سندرك  را در طول دولت های نهم و دهم ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت:با لطف و همکاری دولتمردان به خصوص مدیریت استان و شهرستان و با همت و همراهی مردم صبور سندرك درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ساختمان دهياري علي آبادبااعتبار16ميليون تومان،خيابان باستان بااعتبار150ميليون تومان،خيابان امام حسين 100ميليون تومان ،روشنايي معابرسرمازغ بااعتبار8ميليون تومان،خانه بهداشت سرمازغ بااعتبار36ميليون تومان،مدرسه 5كلاسه امام جعفرصادق گروبااعتبار350 ميليون تومان هستیم.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،

درششمين روزهفته دولت ،پنج پروژه دربندزرك افتتاح شد
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391

همزمان با ششمین روز از هفته دولت در ميناب 5 پروژه عمراني وخدماتي باحضورفرماندارميناب وجمعي ازمديران وروساي ادارات در بخش بندزرك بااعتباري بالغ بر402ميليون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
فرماندار شهرستان ميناب ضمن گراميداشت يادوخاطره شهيد رجايي وباهنر در جمع مردم بخش بندزرك  اظهار داشت:  کارهايي که در دولت نهم ودهم در سطح کشور صورت گرفته، اقداماتي بزرگ و معجزه آسايي بوده است. 

عباس  خدادادزاده نيك پي با بيان اين مطلب اظهار داشت: دولتهاي نهم و دهم فراتر از دولتهاي پيش از خود به عرصه خدمت رساني وارد شده اند و ارقام و و آمار بطور مستند اين امر را نشان مي دهد.

وي با بيان اين مطلب که اقدامات دولت نهم و دهم در مقايسه با 27 سال گذشته در همه بخش ها 2 تا 15 برابر شده است، اظهار داشت: اقدامات معجزه آسا و انقلابي دولت سبب شد تا مقام معظم رهبري در ديدار اخير خود با هيئت دولت، آنان رامسئوليني بخواند كه به پركاري معروف شده اند .
فرماندارميناب اقدامات دولت در 7 سال کاري را موجب بوجود آمدن فرهنگ خدمت در جامعه دانست و گفت: فرهنگ ماندگار خدمت در جامعه گفتماني را که شايسته نظام اسلامي است در جامعه بوجود آورده و عزت و بالندگي ايران را در منطقه و جهان به نمايش گذاشته و اين امر موجب سربلندي ملت ايران است.
بخشدار بندزرك در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري ميناب شاخص ترین پروژه هفته دولت دربندزرك راطرح هادي روستاي كنارترش ازمحل اعتبارات استاني بااعتباري بالغ بر260ميليون تومان معرفي كرد.
اميدذاكري خواهان  با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به مناطق محروم و روستایی خدمات انجام شده در بخش بندزرك  را در طول دولت های نهم و دهم ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت:با لطف و همکاری دولتمردان به خصوص مدیریت استان و شهرستان و با همت و همراهی مردم صبور بندزرك درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از ساختمان دهياري كولغ كاشي با اعتبار 33میلیون تومان ,خانه بهداشت روستاي چهكاربا اعتبار 37میلیون تومان ,خانه بهداشت روستاي سنگكي با اعتبار 37میلیون تومان , ساختمان دهياري كنارترش با اعتبار 35میلیون هستیم.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،

در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391

به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب، پیش از ظهر امروز9 طرح عمراني باحضور معاون برنامه‌ریزی استانداري هرمزگان، خدادادزاده فرماندارميناب وجمعي ازمديران محلي واستاني ميناب افتتاح شد.
 در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها عبدالرضا ناطق گفت: در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.
عبدالرضا ناطق افزود: بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی شهید دادالله رحیمی، پروژه‌های عمران شهری، خانه بهداشت و راه روستایی از مهم‌ترین این طرح‌هاست.
ساختمان دهیاری روستای چاه اسماعیل با اعتبار 37 میلیون تومان، طرح هادی روستاهای چاه شیرین با اعتبار 200 میلیون تومان و دبستان پنج کلاسه شهید نصیری لاری با اعتبار 230ميليون تومان  و 462 مترمربع فضای آموزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بهره‌برداری از مرکز درمانی تیرور از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار به میناب بود.
در ادامه پروژه‌های هفته دولت هم‌چنین توسعه شبکه آب شرب منطقه شهوار و جانشینی با اعتبار 900 میلیون تومان بهر‌ه‌برداری شد.
حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بهره‌برداری از پارک آنامیس به مساحت 5 هزار مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال و افتتاح خط 230 کیلو‌ولت برق میناب به سیریک با اعتبار 597 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان به میناب بود.
شايان ذكراست خدادادزاده فرماندارميناب گفت : بخش مرکزی از نظر تعداد و اعتبارات بیشترین حجم پروژه های هفته دولت شهرستان را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین از توجه و همکاری دولتمردان به خصوص استاندارمحترم   و مدیران استانی تقدیر کرد و اظهار داشت: شهرستان میناب همواره نیازمند توجه و حمایت است تا در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،

11پروژه عمرانی شهر وبخش مرکزی میناب به بهره برداری رسید
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 6 شهريور 1391

 

در چهارمین روز از هفته دولت 11پروژه عمرانی و خدماتی، فرماندار و مدیران ادارات و نهاد های دولتی درشهر و  بخش مرکزی میناب به بهره برداری رسید.
فرماندارشهرستان ميناب درسخناني باتبريك هفته دولت وگراميداشت ياد وخاطره شهيدان رجايي وباهنر هفته دولت رانمادواقعي ازتبلورخدمت رساني به تمامي اقشارجامعه درسرتاسر كشوربخصوص مناطق محروم ودورافتاده دانست كه روحيه خدمت گزاري كاروتلاش براي مردم مي باشد .
عباس خدادادزاده در ادامه بیانات خود افزود: خدمت رساني به عموم مردم بويژه اقشار كم توان وضعيف درمناطق محروم ودورافتاده راازمهمترين وظايف مسئولان ودولتمردان دانست كه درنظام مقدس جمهوري اسلامي ايران درتمامي دوره ها شاهد اين خدمت رساني بوده ايم كه بويژه دردولتهاي نهم ودهم شاهدخدمت رساني هرچه بيشتر به مردم درتمامي عرصه هاي خدماتي وعمراني بوده ايم وخصوصا بهره برداري وافتتاح اين پروژه ها درهفته دولت امسال كه نمودواقعي ازاين خدمت رساني دولت مي باشد .  
به گزارش روابط  عمومي فرمانداري شهرستان  عنوان شاخص ترین پروژه هفته دولت دربخش مرکزی به کارخانه پودر ماهی با اعتباری بالغ بر 560میلیون تومان اختصاص یافت که با تولید سالانه 15تن پودر ماهی برای 18نفر ایجاد اشتغال کرده است.
درمراسم افتتاح پروِه های عمرانی وخدماتي  شهر و بخش مرکزی شهرستان ميناب ، فرماندار میناب و هیئت همراه ،ساختمان دهیاری روستای پشته آزادگان را با اعتبار 250میلیون ریال ،میدان روستای حاجی خادمی بااعتبار 200میلیون ریال ،ساختمان دهیاری روستای جانشینی با اعتبار 230میلیون ریال ،راه روستایی احمد آباد کلیبی با اعتبار 450میلیون ریال ،ساختمان دهیاری وآتش نشاني روستاي سرریگان با اعتبار 230میلیون ریال،ساختمان دهیاری حاجی آباد با اعتبار230میلیون ریال،درمانگاه مشارکتی سرباران با اعتبار 150میلیون ریال را به بهره برداری رساندند و کلنگ دبستان زکریای رازی روستای بازیاری را با اعتبار 5میلیارد و 500میلیون ریال به زمین زدند.و همچنین كارخانه پودرماهي بااعتبار560ميليون ريال  و خانه عالم روستاي دهوبااعتبار450ميليون ريال در شهر میناب  به بهره برداری رسید.
همچنين بخش ديگري ازپروژه ها شامل 6پست برق شبكه فشارضعيف ، متوسط ، قوي كه بصورت نمادين پست برق حسن جري بااعتباربالغ بر10654ميليون ريال موردافتتاح وبهره برداري قرار گرفت .

 

 



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،

بهر ه برداري از16طرح عمراني وخدماتي درشهرستان ميناب بخش توكهور به مناسبت هفته دولت
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 5 شهريور 1391

درسومين روزازهفته دولت جناب آقاي خدادادزاده فرماندارشهرستان ميناب وجمعي ازمديران شهرستان دربخش توكهورباحضوردرگلزارشهداضمن اداي احترام به شهدابا اهداف وراه شهداتجديدپيمان نمودند.
عباس خداددادزاده فرماندارميناب وجمعي ازمديران ورؤساي ادارات شهرستان بمناسبت گراميداشت هفته دولت باحضوردرمنزل شهيد عزت الله شهدادي ازخانواده اين شهيد بزرگوار تجليل كردند . 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،درسومين روز ازهفته دولت 16طرح عمراني خدماتي بخش توكهور باحضورفرماندارومديران دستگاههاي دولتي شهرستان بااعتبار2ميلياردو233ميليون تومان به بهره برداري رسيد .
بخشدار توكهور در گفتگو با روابط عمومي فرمانداري ميناب شاخص ترین پروژه هفته دولت در هشتبندی راکلنگ زنی دبیرستان شبانه روزی 10کلاسه با اعتبار یک میلیارد و 490میلیون تومان از محل اعتبارات استانی معرفی کرد و افزود : این مجتمع آموزشی با یک هزارو 270مترمربع زیربنای آموزشی، سالن ورزشی با زیربنای 600متر مربع ,خوابگاه 800متر مربع ,نمازخانه 110متر مربع,سرایداری 59متر مربع,سرویس بهداشتی 12چشمه,دیوارکشی به طول 350متر و 3000متر مربع محوطه سازی است.
علی مسلمی با اشاره به توجه ویژه دولت خدمتگذار به مناطق محروم و روستایی خدمات انجام شده در بخش هشتبندی و توکهور را در طول دولت های نهم و دهم ارزنده توصیف کرد و اظهار داشت:با لطف و همکاری دولتمردان به خصوص مدیریت استان و شهرستان و با همت و همراهی مردم صبور هشتبندی و توکهور درهفته دولت امسال شاهد بهره برداری از 10واحد مسکن مهر با اععتبار 200میلیون تومان ,دبستان مولوی در روستای شیخ آباد با زیربنای آموزشی 265متر مربع و اعتبار 180میلیون تومان ,خانه عالم هشتبندی با اعتبار 36میلیون تومان , مجتمع حمایتی بهزیستی هشتبندی با زیذبنای 200متر مربع و با اعتبار 140میلیون برای احداث و 90میلیون برای تجهیز از محل اعتبارات استانی ,ساختمان دهیاری با اعتبار 20میلیون تومان ,روکش آسفالت با اعتبار 50میلیون تومان ,روشنایی معابر با اعتبار 20میلیون تومان ,بهسازی معابر با اعتبار 160میلیون تومان,ساختمان غسالخانه با اعتبار 12میلیون تومان , مصلی آرامستان با اعتبار 170میلیون تومان و بوستان روستایی چاه حیدر با اعتبار 15میلیون تومان هستیم.



:: موضوعات مرتبط: افتتاحیه ها، خبر، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.