امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از پروژه های در دست اجرای سطح شهر میناب
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 27 آبان 1393

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از پروژه های در دست اجرای سطح شهر میناب

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با همراهی سرپرست شهرداری و نایب رئیس شورای اسلامی شهر میناب از پروژه های در دست اجرای سطح شهر میناب بازدید کردند.



:: موضوعات مرتبط: خبر، بازدید ها، ،

ادامه خبر
تاکید فرماندار ویژه میناب بر لایروبی رودخانه روستای راونگ
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 29 مرداد 1392

تاکید فرماندار ویژه میناب بر لایروبی رودخانه روستای راونگ

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب بر لایروبی رودخانه راونگ ،  و همچنین اضافه کردن  یک حلقه چاه  به شبکه آبرسانی روستا برای جبران کمبود آب آشامیدنی  تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه  میناب ، عباس خدادادزاده صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای راونگ  که با حضور اعضای شورای اداری شهرستان انجام شد بر رفع مشکلات روستای مذکور تاکید کرد.

وی در این بازدید ضمن دیدار مردمی از پروژه های عمرانی در حال انجام در سطح روستا بازدید و بر رفع مشکلات مردم در تمامی زمینه های اجتماعی/ فرهنگی/ و عمرانی تاکید کرد و از مدیران اجرایی خواست اهتمام و جدیت لازم  جهت رفع مشکلات مردم بعمل آورند.

وی در ادامه  جهت تسریع در رفع مشکلات اهالی  دستور تشکیل کارگروهی  به ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری را صادر

نمود.

فرماندار ویژه میناب ، بر بازدید میدانی از پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت : در واقع این مهم منجر به تسریع و شناسایی مشکلات موجود بر سر راه پروژه ها می شود.

وی با اشاره بر تسریع در اجرای عملیات پروژه های عمرانی افزود : در این زمینه مسئولان مربوطه باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

این مسئول عنوان کرد: بازدید میدانی و شناسایی و بررسی و رفع مشکلات موجود بر سر راه پروژه های عمرانی از جمله راهکارهای موجود است.

وی در ادامه بر  لایروبی رودخانه راونگ، اضافه کردن یک حلقه چاه آب برای کمبود آب آشامیدنی روستا و بررسی مشکلات بهداشتی و بازپروری کمپ بهبود معتادین در اسرع وقت تاکید کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میناب تاکید کرد : اجرای طرح آبیاری تحت فشار روستای سر
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 15 مرداد 1392

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میناب تاکید کرد : اجرای طرح آبیاری تحت فشار روستای سرکنتان با جدیت دنبال شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میناب بر اجرای طرح آبیاری تحت فشار روستای سرکنتان توسط جهاد کشاورزی

شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب ، محمد ریاضی در حاشیه بازدید از روستاهای سرکنتان و شاه مرعش که با حضور بخشدار مرکزی و مدیران جهاد کشاورزی، برق ، راه و آبفار صورت گرفت  بر رفع مشکلات این روستاها تاکید کردو افزود اهالی این دو روستا  از طریق  تماس با سامانه سامد خواستار پیگیری مشکلات خود شده اند که وظیفه ما مسئولین بعنوان نمایندگان دولت در شهرستان، پیگیری  و حل مشکلات مردم است.

وی یکی از  در خواستهای اهالی را اجرای آبیاری تحت فشار روستای سرکنتان خواند و افزود با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌‌های دولت در بخش کشاورزی  ، توسعه طرح‌های آبیاری تحت فشار  است  ادامه داد : سرعت بخشیدن به اجرای  طرح آبیاری تحت فشار روستای سرکنتان  بایستی در دستور کار قرار گیرد.

ریاضی یکی دیگر از درخواست های مردم را مربوط به آسفالت نمودن  راه ورودی روستا اعلام کرد و افزود : برای سرعت بخشیدن به آسفالت ورودی روستا، مقرر شد تفاهم نامه ای با مالکینی که در مسیر راه قرار دارند از طریق  بخشداری  مرکزی و شوراهای روستای سرکنتان انجام و اداره برق نسبت به جابه جایی تیرهای برق در مسیر آسفالت و اداره راه نسبت به آسفالت این مسیر سریعا اقدام نمایند.

معاون برنامه ریزی در ادامه به بیان چگونگی رسیدگی به مشکلات مردم در سامانه سامد پرداخت و گفت: مردم می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت، نظر و یا پیشنهاد در رابطه با دولت با تلفن 111 تماس بگیرند .

 



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

فرماندارویژه میناب، بهمراه قضات شهرستان با خانواده معظم شهدا دیدارکرد.
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 2 تير 1392

بمناسبت هفته قوه قضائیه
فرماندارویژه میناب، بهمراه قضات شهرستان با خانواده معظم شهدا دیدارکرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب بهمراه قضات شهرستان، بمناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت شهدای 7 تیر، با خانواده معظم شهدای شهرستان میناب دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب، عباس خدادادزاده ضمن گرامیداشت  شهداي فاجعه هفتم تير و هفته قوه قضائيه گفت: در آستانه سی و دومین سالگرد فاجعه هفتم تير سال 1360 قرار داريم كه در آن روز 72 نفر از بهترين ياران امام راحل(ره) و در راس آن شهيد بهشتي قرار دارد كه در آتش كينه دشمنان انقلاب اسلامي به شهادت رسيدند.
وی در ادامه گفت: پيروي از راه شهدا و سركشي از خانواده هاي معظم شهدا وظیفه همگان است  زيرا  که امنيت، اقتدار و رفاه امروز ما مرهون تلاشهاي شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود.
خدادادزاده  در ادامه ، دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا را از افتخارات مسئولین نظام اسلامی عنوان کرد.
شایان ذکر است فرماندار ویژه میناب،بهمراه رئیس بنیاد شهید،رئیس دادگستری ، دادستان و قضات  شهرستان از خانواده های معظم دو شهید بزرگوار(شهید جواد ناصری،شهید عباس ناصری)در روستای بازیاری شهرستان دیدار کرد.
 
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا گفت: رسانه ها بایستی منصفانه خدم
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 1 خرداد 1392

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا گفت: رسانه ها بایستی منصفانه خدمات نظام را به مردم یادآوری کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در بازدید از دفتر روزنامه دریا در بندرعباس گفت: رسانه ها پل ارتباطى بين مردم و مسئولان هستند و بايد با انعكاس واقعيت‌ها دولت را در حل مشكلات يارى نموده و منصفانه خدمات نظام را به مردم یادآوری کنند.3
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این بازدید به انتخابات پیش رو اشاره وگفت:
 
 
انتخابات اين دوره رياست جمهوري در جمهوري اسلامي ايران، ديگر يک انتخابات معمولي براي جهان نيست. وامروز اين انتخابات جنبه بين المللي پيدا کرده و همه رسانه هاي ابرقدرتهاي به اين مساله مي پردازند.
به گفته وي، براين اساس تمام اتاق هاي فکر دشمن، هر لحظه در حال رصد اين جريان است و ما بايد براي رسيدن به هدف کشور که پيشرفت و تعالي مادي و معنوي است، بر اساس 2 محور اصلي و اساسي حرکت نمائيم.
وي تصريح کرد: ادامه حرکت توفنده انقلاب و پايبندي به مباني اصلي نظام براي رسيدن به اين اهداف در راستاي دو محور مهم مي باشد.
وي ادامه داد: محور اول اين موضوع، "حضور گسترده مردم در انتخابات" است که بايد مردم با نشاط و شادابي بالائي به صورت وسيع و پرشور در اين عرصه حضور داشته باشند.
فرماندار ویژه میناب بیان داشت: مشارکت بالا و بانشاط مردم بدون شک بالاتر از صدها مانور ميلياردي است که بيشتر کشورهاي غربي هزينه مي کنند و امروز مردم ما به خوبي اين مساله را مي دانند و خود با مشارکت بالا در انتخابات حضور مي يابند، اما ما بايد زمينه حضوري بانشاط و شاداب را فراهم نمائيم.
خدادادزاده گفت: اين حضور بدون شک براي کشور مصونيت ايجاد مي کند و عزت و اقتدار نظام را بالا مي برد.
 خدادادزاده اضافه کرد: مردم ولايت مدار ايران اسلامي در  انتخابات آتي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا  با حضور حماسي و گسترده خود در پاي صندوق‌هاي راي ، حماسه ديگري بر حماسه‌هاي خود خواهند افزود و موجب اقتدار و افتخار بيش از پيش کشور در عرصه جهاني خواهند شد.
وی در ادامه به نقش رسانه ها در تشویق و تنویر افکارعمومی اشاره و افزود: رسانه ها منصفانه خدمات دولت و نظام را به مردم بشناسانند و زمینه برگزاری انتخاباتی آگاهانه و متعهدانه را فراهم آورند.
خدادادزاده تصریح کرد: انتظار ما از رسانه ها، رعایت خط قرمزها در این ایام می باشد که حفظ آرامش اجتماعی در فضایی منطقی و به دور از تبعیض از دستاوردهای آن است.
وی در ادامه اظهار نمود: پرهیز از پرداختن به مباحث غیر ضروری, نقد و بیان واقعیات بر اساس امنیت و مصالح و منافع ملی و اجتناب از سیاه نمایی از جمله رسالت های مطبوعات در این برهه است.
وی تصریح کرد: فراهم سازی زمینه برگزاری انتخاباتی آگاهانه و غیر متعهدانه و پاسخگویی به نیاز مخاطبین در آستانه ی انتخابات از وظایف مطبوعات می باشد که با بهره گیری از رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری قابل تحقق است.
وی در بخشی از سخنان خود از آمادگي کامل اين شهرستان براي برگزاري انتخابات خبر داد و گفت: تمام موارد لازم براي برگزاري يک انتخابات پرشور و باشکوه در اين شهرستان آماده و مهيا شده است.
وي از استقرار 170 شعبه اخذ راي برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها  در اين شهرستان خبر داد
.
 
 
 
 




:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب ، مشکلات روستاهای دهستان گوربند را بررسی کرد
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 9 ارديبهشت 1392

معاون استاندارو فرماندارویژه میناب ، مشکلات روستاهای دهستان گوربند را بررسی کرد
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب ،صبح امروز به اتفاق تعدادی از مدیران شهرستان، با حضور در روستاهای دهستان گوربند مشکلات روستاهای زیارت مولا، گوربند و پشته گوربند را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده در این بازدید، دهیاری زیارت مولا را افتتاح و با اهالی  روستاهای مذکور دیدار و گفتگو و دستوراتی را برای حل مشکلات این روستاها صادر کرد.
وی با اشاره به این‌که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به عمران و توسعه در روستاها  از سوی دولت خدمتگزار شده  تصریح کرد: تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم خصوصا در روستاها ومناطق دور افتاده موجب رضایت خداوند و مردم می‌شود.
درپایان شوراها ودهیاران روستاها ی مذکور ،برخی از مشکلات پیش رو روستاها را مطرح ،وفرماندار ویژه میناب نیز دستوراتی را برای رفع آنها صادر نمود.
شایان ذکر است روستاهای گوربند وپشته گوربند در فاصله 20کیلومتری وروستای زیارت مولا در فاصله 25کیلومتری شهر میناب قرار دارند.



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

معاون فرماندار ویژه میناب در بازدید از ستاد اسکان گفت: بحمدالله همه دستگاهها برای ارائه خدمات مطلوب
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 12 فروردين 1392

معاون فرماندار ویژه میناب  در بازدید از ستاد اسکان گفت: بحمدالله همه دستگاهها برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی بسیج شده اند.
معاون فرماندار ویژه میناب  در بازدید از ستاد اسکان  مهمانان نوروزی گفت: بحمدالله همه دستگاهها با تمام توان خود برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی بسیج شده اند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،محمد ریاضی
دراین بازدید که
 به منظور نظارت بر روند اسکان مسافران نوروزی و امکانات فراهم شده صورت گرفت از تمامی دست اندرکاران واعضای ستاد اسکان  تشکر کرد وگفت بحمدالله همه دستگاهها  با بهره مندی از امکانات ونیروی انسانی توانمند برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروزی بسیج شده اند .
وی خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران ،  را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت  ستاد تسهیلات شهرستان در این راستا فعالیت های چشمگیری انجام داده است. واظهار امیدواری نمود هموطنانی که به این شهرستان  مسافرت کرده اند خاطره ای خوش وبه یادماندنی در ذهنشان خواهد ماند.





:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

معاون استانداروفرماندارویژه میناب از ستاد اسکان مهمانان نوروزی بازدیدکرد.
نویسنده : admin تاریخ : پنج شنبه 1 فروردين 1392


       معاون استانداروفرماندارویژه میناب از ستاد اسکان مهمانان نوروزی بازدیدکرد.

    معاون استانداروفرماندارویژه میناب همزمان با آغاز سال نو از ستاد اسکان مهمانان نوروزی در شهرستان میناب بازدید کرد

به گزارش روابط عمومي فرمانداری ویژه میناب :  عباس خدادادزاده به همراه تعدادی  از مديران  شهرستان  از ستاد اسکان مهمانان نوروزی  بازديد به عمل آورد و از نزديك در جريان روند چگونگی خدمات رسانی به مهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک سال جدید خدمت تمامی اعضای ستاد اسکان ، سال 1392 به عنوان سال « حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» توسط مقام معظم رهبري(مدظله العالي) را نشان دهنده اشراف و تسلط كم نظير معظم له نسبت به وقايع روز كشور و نظام بين الملل دانسته و خاطرنشان ساخت : مقام معظم رهبري با ناگذاري سال جديد تحت اين عنوان ‘ نقشه راه در سال پيش رو را به روشني ارائه نموده اند .

و ی درادامه افزود: هم اكنون فردفرد مسئولين و مردم وظيفه دارند در راه تحقق منويات ايشان تمامي تلاش خود را به كار گيرند تا انشاءلله در سال جديد هم شاهد انتخاباتي سالم و پرشور وبا حضور حداکثری  توسط ملت فهيم بوده و هم گامهاي اساسي در راه تحقق توسعه و رونق اقتصادي برداريم و براي رسيدن به اين افق متعالي بايد از همين امروز با جديت تمام به پيگيري امور بپردازيم.

 در ادامه، روسای  کمیته  های اسکان در خصوص چگونگی خدمات رسانی گزارشی بیان نمودند .

شایان ذکر است امسال در سطح شهرستان میناب با برنامه ریزی مدون در سه نقطه ورودی شهرستان 1.ایستگاه سلامت در روستای پشته گوربند( با حضور دهیاریهای بخش مرکزی ،شبکه بهداشت و درمان ،پلیس راهور ،اداره راه و شهرسازی ، اورزانس و هلال احمر شهرستان و...) 2-ایستگاه استقبال در ورودی شهر و جنب میدان تره بار (با مشارکت هلال احمر، آموزش و پرورش ،نیروی انتظامی ، اورژانس ،اداره میراث فرهنگی وگردشگری، شهرداری ، اداره صنعت و معدن و تجارت و...)و3. ایستگاه نظارت وکنترل  در میدان شهر (با مشارکت تعزیرات ، شهرداری ، صنعت و معدن و تجارت ، نماینده بانک ها ، نیروی انتظامی  و راهنمایی ،رانندگی  ،اداره بیمه و...)  تشکیل گردیده است.

   و در محل ها و مکانه های عمومی نظیر پارک ها و بوستانهای سطح شهر ، جهت دسترسی آسان مردم به ارزاق  غرفه های دایر گردیده است و همچنین جهت اسکان فرهنگیان شهرستان 16مدرسه در سطح شهرستان جهت پذیرایی از فرهنگیان مهمان در نظر گرفته شده است .



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

تجليل معاون استانداروفرماندارویژه میناب از پرستاران
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391

تجليل  معاون استانداروفرماندارویژه میناب از پرستاران

معاون استانداروفرماندارویژه میناب بمناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)،از پرستاران بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان میناب قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده روز گذشته  با حضور در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)،ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)ومیراث داروپرچمدار مشعل شهادت وروز پرستار،از زحمات شبانه روزی کلیه پرستاران قدردانی وتشکر نمود.
وی دراین آیین با اهدا لوح سپاس وگل وشیرینی از زحماتشان تشکروافزودپرستاران برای نجات جان انسانها بطور شبانه روزی زحمت می کشند که این عمل شایسته تقدیر است.

خدادادزاده در اين بازدید از بیماران نیز عیادت نمود وشفای کامل آنها را از خداوند متعال خواستار شد.



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

تجليل معاون استانداروفرماندارویژه میناب از پرستاران
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391

تجليل  معاون استانداروفرماندارویژه میناب از پرستاران
معاون استانداروفرماندارویژه میناب بمناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س)،از پرستاران بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان میناب قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه میناب،عباس خدادادزاده روز گذشته  با حضور در بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)،ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س)ومیراث داروپرچمدار مشعل شهادت وروز پرستار،از زحمات شبانه روزی کلیه پرستاران قدردانی وتشکر نمود.
وی دراین آیین با اهدا لوح سپاس وگل وشیرینی از زحماتشان تشکروافزودپرستاران برای نجات جان انسانها بطور شبانه روزی زحمت می کشند که این عمل شایسته تقدیر است.

خدادادزاده در اين بازدید از بیماران نیز عیادت نمود وشفای کامل آنها را از خداوند متعال خواستار شد.



:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.