امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فرهنگسازي براي كاهش اثرات بلاياي طبيعي ضروري است .
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

فرماندار ميناب:
فرهنگسازي براي كاهش اثرات بلاياي طبيعي ضروري است .
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب گفت:با توجه به فرارسيدن هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي تمامي نهادهاي مسوول در اين زمينه بايد تمامي توان و تلاش خود را در راستاي فرهنگ سازي و آگاه سازي عمومي بكار گيرند.


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

دربرگزاري سرشماري نفوس و مسكن بايد همه نهادها سنگ تمام بگذارند.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

فرماندار ميناب:
دربرگزاري سرشماري نفوس و مسكن بايد همه نهادها سنگ تمام بگذارند.
مسعود قانعي فرد فرماندارميناب در شوراي اداري  گفت: هرگونه نيازي که نسبت به اجراي طرح سرشماري نفوس و مسکن وجود دارد، بايد با نگاه پشتيباني مديران دستگاه اجرايي مرتفعشود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مهندسقانعي فرد در جلسه شوراي اداري شهرستان که ويژه سرشماري عموميو نفوس مسکن برگزار شد، افزود: کليه دستگاههاي اجرايي مستقر در شهرستان بايد با دراختيار گذاشتن ظرفيتهاي خود نهايت همکاري را در برگزاري هر چه بهتر اين سرشماريداشته باشند.
وي با بيان اينکه در برگزاري سرشماري بايد همهنهادها، سنگ تمام بگذارند، خاطرنشان کرد: بايد با اعتماد سازي، مردم در جريان کم وکيف کارها قرار بگيرند و اطلاعات لازم در خصوص طرح سرشماري به آنها داده شود.
وي اظهار كرد: فرآيند سرشماري بايد به دقت انجامشود و شاخص‌ها و آيتم‌هايي که مورد نظر مرکز آماراست، به روز و مورد تاييد آنانباشد.
وي در ادامه تاكيد نمود كليه دستگاههاي اجرايي شهرستان،شوراهاي اسلامي و دهياران با ماموران سرشماري همكاري نمايند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

خیران باید با خدمات بهزیستی آشنا شوند
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

 
 
 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، فرماندار میناب گفت: در راستای مشارکت بیشتر خیران در امور بهزیستی نیاز است این قشر با خدمات بهزیستی بیشتر آشنا شوند.
مسعود قانعی فرد در دیدار با مدیرکل بهزیستیهرمزگان گفت: از زمان حضور دکتر بازیار به عنوان مدیر کلبهزیستی هرمزگان در استان، شاهد تحول در بهزیستی بوده ایم که این تحولات محسوس است.
قانعی فرد افزود: خوشا به حال کسانی که در بهزیستی کار می کنند زیرا خداوند به شماتوفیق داده که در خدمت مردم و جامعه باشید.
وی تصریح کرد: کار شما خیلی سخت است و تا علاقه به آن نداشته باشید موفق نمی شوید واین عنایتی است که خداوند به شما داده که در این فضا خدمت کنید.
قانعی فرد اظهارداشت: در میناب خیرین با خدماتی که بهزیستی ارائه می کند به خوبیآشنا نیستند و کارهای بهزیستی معرفی نشده است که اگر این آگاهی به آنها داده شودمطمئنا مشارکت خواهند کرد.
وی یادآور شد: مردم میناب، انقلابی هستند که خدمات زیادی برای انقلاب انجام دادهاند. آمار قابل  توجهی از جمعیت این شهر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند به همیندلیل باید خدمات رسانی را به آنها افزایش دهیم تا احساس تنهایی نکنند.
فرماندار میناب عنوان کرد: معلولیت زیباترین عیبی است که یک شخص می تواند داشتهباشد و بدترین عیب این است که یک فرد توانایی داشته باشد و از آن استفاده نکند.
وی در پايان  اضافه کرد: ما به عنوان یک سرباز نظام در خدمت بهزیستی هستیم تا بتوانیم به مردم صادقانه خدمت کنیم.
 


:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

فرماندارميناب روز جهانی کودک را گرامي داشت.
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

فرماندارميناب  همزمان با روز جهاني كودك عنوان كرد:
بايد بچه ها را سالم تربيت نماييم
 به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،فرماندار ميناب  گفت: بايستي بچه ها را سالم تربيت كنيم و از سنين كودكي آموزش هاي لازم را به آنان ياد دهيم.
مسعود قانعي فرد تصريح نمود: اسلام به حقوق بچه ها اهميت مي دهد و آموزش مسايل ديني به كودكان جزو وظايف پدر و مادران است.
وي افزود: امروز برخي كشورها مي خواهند با ماهواره هويت ملي بچه هاي ايراني را از بين ببرند اما اوليا در كشور به اين مسايل آگاه هستند و به تربيت بچه ها عنايت دارند.
فرماندارميناب  ضمن توصيه به والدين در خصوص اهميت به نامگذاري كودكانشان تاكيد نمود: بايد طوري برنامه ريزي كنيم كه با ياددادن آموزش هاي لازم به بچه هايمان براي كمتر خسارت ديدن آنان در آينده اقدام نماييم.

 
 
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به اقشار نيازمند در ميناب
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعي فرد فرماندارميناب گفت:از اوايل خرداد ماه تا پايان شهريور ماه سال جاري تعداد 860 مورد وام قرض الحسنه از اعتبارات سفر دور سوم سفر رياست جمهوري به مددجويان كميته امداد،بهزيستي واقشار نيازمند جامعه جهت رفع مسائل ومشكلات مالي ومعيشتي پرداخت شده است.قانعي فرد در ادامه افزود:كل مبلغ پرداختي در قالب وام، 860 ميليون تومان مي باشد.



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

پيام فرماندار ميناب بمناسبت هفته نيروي انتظامي
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 19 مهر 1390

 

                   

   
هفته نیروی
  انتظامی را که یاد آور دلاوری ها ، ایثار و فداکاریهای مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی درعرصه های مختلف و وعده گاه تجلی یکسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان خدوم ناجا است ، را خدمت  نیرو های سخت کوش ناجا تبریک می گویم.
وخدا را شاکریم که امروز نیروی انتظامی توانسته است
  با وجود فرماندهان و کارکنانی متعهد و دلسوز و بهره گیری از عناصر هوشمند و روش های کار آمد ، درحفظ نظم ، امنیت و آرامش کامل  بر ایران اسلامی توانمند تر از همیشه  بدرخشد.
گر چه نمی توان با آمار و ارقام سطح وسیع عملکرد مسئولانه و فداکارانه
  نیروی انتظامی را بر شمرد ، اما به یقین ملت قدر شناس ایران  اسلامی ؛ فرزندان غیور وسلحشوری که با تمام توان آسایش و آرامش جامعه را به ارمغان می آورند ، به خوبی می شناسند و قدردان تلاش های طاقت فرسای آنان هستند .
امید است درسایه توجهات امام عصر (عج) و با نصب العین قرار دادن رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا وحسن تدبیر و دوراندیشی فرماندهان عزیز نیروی انتظامی ، توطئه های دشمنان خنثی و ایران اسلامی همچنان از آسایش و آرامش کامل برخوردار باشد.
 
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

تردد خودروهاي حامل قاچاق در جاده هاي شهرستان سلامتي دانش آموزان را تهديد مي كند.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390

 

ابوطالب فخري بخشدار مركزي ميناب درشوراي آموزش وپرورش اين شهرستان ،تردد خودروهاي حامل سوخت قاچاق درجاده هاي اين شهرستان را عاملي براي تهديد سلامتي دانش آموزان عنوان كرد وخواستار برخورد قاطعانه نيروهاي نظامي وانتظامي با اين معضل شد.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

تنها دغدغه دانش آموزان ،بايد تحصيل وعلم آموزي باشد.
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390

 

فرماندار ميناب درجلسه شوراي آموزش وپرورش:تنها دغدغه دانش آموزان ،بايد تحصيل وعلم آموزي باشد.
مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب درجلسه شوراي آموزش وپرورش در مهرماه اين شهرستان گفت: دانش آموزان به غير از تحصيل وپيشرفت در علم نبايد دغدغه ديگري داشته باشند.به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،مسعود قانعي فرد گفت:آموزش وپرورش با همكاري همه دستگاهها براي رفع دغدغه هاي دانش آموزان برنامه ريزي كنند.
قانعي فرد با اشاره به برگزاري جشن عاطفه ها در روزهاي پاياني هفته جاري گفت:همه مديران باهمت وعزم جدي وشكوه هرچه تمام تر دراين جشن خداپسندانه مشاركت داشته باشند.وي درادامه  افزود نيروي انتظامي وپليس راهور با تمام توان درجهت ايجادامنيت دانش اموزان درشهرستان به ياري آموزش وپرورش بشتابند.
نماينده عالي دولت درشهرستان افزود شهرداري،اداره راه وترابري وراهنمايي ورانندگي بادقت وسرعت هرچه بيشتر اقدام به بررسي واجراي خط كشي عابرپياده،سرعت گيرها وعلائم هشدار دهنده درخيابان ها وجاده هاي منتهي به مدارس كنند.
 
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

پيام تبريك فرماندار ميناب از انتصاب شايسته استاندار جديد هرمزگان
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 6 مهر 1390

 

برادر گرامی جناب آقای ابراهيم عزيزي
استاندار محترم هرمزگان
با سلام واحترام
انتصاب شایسته حضرتعالي  به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان ولايت مدار هرمزگان، راصميمانه تبريك عرض مي نمايم.
استان هرمزگان از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگمردانی بود كه خدمات بی شائبه و بی بدیلی به اسلام و ایران عزیز در مبارزه با استکبار و استعمار و رشد و تعالی فرهنگ و عرفان اسلامی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز با تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده سرافراز دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا نموده است. لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایتمدار و بافرهنگ هرمزگاني است و ان شاءا... تعهد و کارآمدی جنابعالی مردم شریف هرمزگان  را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجاربي که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.
اینجانب ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان هرمزگان وشهرستان ميناب همان طور که تاکنون در تمامی مسؤولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.همچنين از زحمات دلسوزانه جناب آقاي هاشمي تختي استاندار اسبق هرمزگان صميمانه تشكروقدرداني مي نمايم.
والعاقبة للمتقین
مسعود قانعي فرد فرماندار شهرستان ميناب


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

45 هزار دانش‌آموز مینابی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 مهر 1390

 

45 هزار دانش‌آموز مینابی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 45 هزار دانش‌آموز مینابی در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعودقانعي فرد فرماندار میناب در روز سوم مهرماه  در آئین به صدا درآمدن زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در این شهر گفت: حضور توام با نشاط و سرور دانش‌آموزان در مدارس نقطه امیدی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام و دستگاه تربیتی است.
مسعود قانعی‌فرد با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب به شمار می‌آیند، افزود: پویندگان مسیر علم و دانش همواره با تهذیب نفس و تعلیم و تربیت از ارزش‌های نظام دفاع کرده‌اند و اکنون نظام و انقلاب نیز بعد از گذشت 32 سال هر روز در صحنه‌های بین‌المللی عزت‌مندتر حاضر می‌شود.
وی تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با یکدیگر را فرصت مناسبی برای درک
بیشتر رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس توسط دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: دفاع مقدس یادآور فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان دلیر و شجاع و شهدای اسلام است که دانش‌آموزان باید نسبت به درک پیام شهدا کوشش کنند.
قانعی‌فرد ادامه داد: تمام تلاش مسئولان بر این است تا دستاوردهای نظام به نسل جدید منتقل شود.
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در اين  آيين گفت: در سال‌ جاری 20
 درصد از دانش‌آموزان مدارس استان تحت پوشش حفظ پلکانی قرآن قرار می گيرند.
غلامرضا خداپرستی هدف از این کار را ترویج نهضت قرآن‌آموزی در مدارس عنوان کرد.
وی همچنین از تجهیز مدارس استان به کتابخانه‌های کلاسی خبر داد و افزود: تمام مدارس در مقطع ابتدایی از مقاطع
 سوم تا پنجم به کتابخانه کلاسی مجهز می‌شوند.
این مسئول اضافه کرد: اجرای طرح سرود همگانی، نقاشی همگانی و نرمش صبحگاهی از دیگر برنامه‌هایی است که با جدیت در مدارس دنبال می‌شود.

 


:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

فرماندار میناب:دفاع مقدس زمینه توانمندی ایران را فراهم کرد.
نویسنده : admin تاریخ : دو شنبه 4 مهر 1390

 

فرماندار میناب:دفاع مقدس زمینه توانمندی ایران را فراهم کرد.
 قانعي فرد فرماندار شهرستان میناب گفت: دفاع مقدس زمینه خودباوری و توانمندی ملت ایران را فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، ، مسعود قانعی‌فرد در مراسم هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است.
وی افزود: جاودانگی و ایستادگی و بقای نظام و انقلاب مرهون رشادت‌های رزمندگان از جان گذشته است.
فرماندار میناب با بیان اینکه هفته دفاع مقدس پایه‌های استوار نظام را مستحکم‌تر کرد، ادامه داد: خودکفایی، ابتکار و خلاقیت در عرصه‌های مختلف برگرفته از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس است.
قانعی‌فرد عنوان کرد: امروز ملت و نسل جوان توانسته در عرصه‌های مختلف علمی تجارب ارزنده‌ای را کسب کند که منشأ آن دفاع مقدس است.
نماينده عالي دولت درشهرستان در ادامه افزود: موفقیت‌های بزرگ و افتخارات بین‌المللی ریشه در دفاع مقدس دارد.
وی وظیفه ملت ایران را تجدید میثاق با شهدا و حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب و حمایت از فرامین ولایت و رهبری و عنوان و تصریح کرد: آحاد ملت وظیفه دارند تا آخرین قطره خون از نظام و انقلاب محافظت و ارزش‌ها و افتخارات را به نسل آینده منتقل کنند.
فرماندار میناب با اشاره به این که جنگ تحمیلی با تحریک استکبار جهانی و قدرت‌های فاسد دنیا شکل گرفت، اضافه کرد: جنگ منحصر به خطوط مقدم و جبهه نبود بلکه همه کشور و حتی روستاهای کوچک را نیز در بر گرفت.
وی ادامه داد: دشمنان امروز نیز آرام ننشسته
،و با تهدیدهای نظامی، سیاسی و فرهنگی نتوانستند بر ایران غلبه کنند با برنامه‌های مختلف سعی بر مقابله با نظام دارند.
قانعی‌فرد گفت: ملت ایران با توکل به خدا و پیروی از ولایت مسیر انقلاب را روز به روز روشن‌تر ادامه و طی می‌کنند.
وی با بیان این مطلب که
 هشت سال دفاع مقدس ایران سبب شد تا کشورهای آزادیخواه در مقابل مستبدان ایستادگی کنند، اظهار کرد: بیداری اسلامی که در منطقه رخ داده الگو گرفته از نظام و انقلاب ایران است.
فرماندار میناب خاطرنشان کرد: اکنون انقلاب ایران به دنیا صادر شده و درس عبرتی برای همه مستکبران عالم داده است.
در پایان این مراسم نیروهای نظامی، انتظامی و یگان‌های موتوری با اجرای رژه توان رزمی، نظامی و عملیاتی خود را به معرض نمایش گذاشتند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

پیام قانعي فرد فرماندار ميناب به مناسبت آغاز مهر و بازگشایی مدارس
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 27 شهريور 1390

 

 
پیام  قانعي فرد فرماندار ميناب  به مناسبت آغاز مهر و بازگشایی مدارس
 طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی ، یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان است .
آنانکه فردا روز، امورات کشور به دست آنها اداره خواهد شد و به فرمایش امام راحل (ره) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امیدهای آینده مملکت هستند.
در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان با شور و شعف خاصی گام در راه فراگیری و تحصیل می گذراند و معلمان و اساتید گرامی با تلاشي جهاد گونه عزم خود را برای پرورش ،آموزش ، تهذیب و ارتقای علم و دانش و اخلاق و ایمان آنان جزم می کنند.
اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته شهرستان ولايت مدار وانقلابي ميناب  تبریک و تهنیت عرض می نمایم و تقارن این ایام با هفته بزرگداشت دفاع مقدس که خود مکتب اصیلی از درس های الهی و انسانی و گنجینه ای گرانبها در تعالی روحیه ایثار و شهادت و از جان گذشتگی و بازگشت به آموزه های عقیدتی و دینی بود را گرامی می دارم و یادآور می شوم که در نظر داشته باشم که هدف نهایی همه برنامه ها ، اعمال و گفته های ما باید پرورش انسانهایی شایسته به عنوان کلیدی ترین محور توسعه و تعالی نیروی انسانی در راه کمال باشد.
و من ا... توفیق      مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب   


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

درشوراي اداري شهريور ماه سال 90 فرمانداري ميناب مطرح شد:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 27 شهريور 1390

 

درشوراي اداري شهريور ماه سال 90 فرمانداري ميناب مطرح شد:
 طرح ممنوعيت تردد واسكان اتباع خارجي (مجاز وغير مجاز)وعدم خدمات دهي به آنها در دستور كار كليه دستگاهها قرار گيرد.
اجراي طرح سرشماري نفوس ومسكن سال 90 از تاريخ 2/8/90 لغايت 22/8/90 همزمان در سراسر كشور شروع ولزوم همكاري وهماهنگي مديران شهرستان با ستاد سرشماري خصوصا در تامين خودرو،تجهيزات اداري ونيروي انساني
مشاركت وحضور گسترده مديران در برنامه هاي هفته دفاع مقدس خصوصا حضور در مراسم رژه نيروهاي مسلح در مورخ 31/6/90،غبار روبي گلزار شهدا و.ايثارگران ،نمايشگاه هفته دفاع مقدس وازاد سازي كاركنان بسيجي در اين هفته
 
 
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

قانعي فرد فرماندار ميناب در جلسه شوراي اداري شهريور ماه90:
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 27 شهريور 1390

 

قانعي فرد فرماندار ميناب در جلسه شوراي اداري شهريور ماه90:
يكي از آفات ناشي از مسئوليت مديران را پيدايش كبر وغرور عنوان نمود.وبه مديران متذكر شد كه حس غرور وخود برتربيني رادر خود از بين برده ودر رفع نيازهاي مردم دلسوزانه بكوشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،قانعي فرد ايمان وتقواي الهي، برآورده كردن نيازهاي مردم وايجاد وحدت ودوستي بين مردم را يكي از ويژگي هاي مديران موفق خواندو در ادامه افزود يكي از دغدغه هاي جامعه امروز ما بحث اشتغال وسرمايه گذاري براي رفع بيكاري مردم است كه بايستي در سال جهاد اقتصادي وبا لحاظ رويكرد عدالت محوري ونگاه به افراد كم درامد جامعه ،جهاد گونه تلاش كرد.پس انتظار مي رود با حضور فعال ومستمر درجلسات كميته اشتغال 8000 فرصت شغلي متعهد شده در سال جاري را عملي نمائيم.
وي در ادامه طبق حديثي از امام صادق (ع) كه مي فرمايد رفع نياز از يك مسلمان وبرآورده ساختن حاجت اونه تنهااجر وپاداشي بالاتر وبرتر از 20حج وبلكه از محبوب ترين كارها درنزد خدا به حساب مي آيد.وهمچنين طبق فرمايشات مقام معظم رهبري كه فرمودند نقاط قوت خود راتقويت ودرجهت رفع نقاط ضعف خود بكوشيد ،افزود ما بايد طبق وظيفه عمل كنيم وبا تلاش ومجاهدت مستمر وبا برنامه ريزي براي رفع نياز مردم وحل مشكل اشتغال ومسكن ،حفظ بيت المال به دور از اسراف وتبذير تلاش جهادگونه كرد.
وي درادامه به 31 شهريورماه آغاز جنگ تحميلي وآغاز هفته دفاع مقدس اشاره وضمن اداي احترام به مقام شامخ شهيدان والا مقام اين هفته سرنوشت ساز در تاريخ ملت ايران را گرامي داشت وافزود ملت ايران با فداكاري ورشادتهاي 8سال دفاع مقدس ،با ثبات ،استواري وغرور،نماد مردم داري ديني را به عرصه ظهور جهاني گذاشت كه بي شك بزرگترين دستاورد جنگ تحميلي خودباوري ملت ايران است.حال وظيفه ماست كه در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس با آرمان هاي بلند شهدا وارزشهاي الهي تجديد ميثاق ونسل جديد انقلاب را با تفكرات شهدا وارزشهاي دفاع مقدس آشنا نموده تا مسير انقلاب اسلامي را براي رسيدن به منزل مقصود هموار نمائيم.
 
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

پيام فرماندار ميناب به مناسبت هفته دفاع مقدس
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1390

 

پيام فرماندار ميناب به مناسبت هفته دفاع مقدس
    به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در این پیام اظهار داشت:،      دفاع مقدس آشناترین واژه در حماسه‏های عزت آفرین ایران است كه خاطرات دلاوری‏های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند.              
وي افزود: زیباترین فصل این فرهنگ،خالقان این حماسه عظیم‏اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود. ۳۱ شهریورماه یادآور سرخ ترین لحظه‌ها و سر سبزترین فداكاريهاي فرزندان اين انقلاب است.بی‌تردید دوران دفاع مقدس، پایه‌های استوار نظام جمهوری اسلامی را مستحکم‌تر نمود و خوداتکایی، خلاقیت و ابتکار را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورد که امروز ملت بزرگ ایران ثمره آن را در عرصه‌های مختلف علمی تجربه می‌نمایند.
وي درادامه افزود: بی‌شک بزرگترین دستاورد جنگ تحمیلی خودباوری ملت ایران است که همواره این روحیه بر ایران حاکم است. هر چند انقلاب بی‌نظیر اسلامی طرح نوینی را در عرصه معادلات بین المللی رقم زد، اما اگر ۸ سال دفاع مقدس نبود، ریشه این انقلاب تا این اندازه مستحکم نمی‌شد.
حال بر ماست که با این همه عشق و ایثار و مقاومت، با شهدا و امام شهیدان و رهبر عظیم الشان خود در سالروز بزرگداشت دفاع مقدس تجدید میثاق نموده و در جهت حفظ آرمان‌های بلند شهدا و ارزش‌های الهی و تمامیت ارضی کشور تا آخرین قطره خون خود از پای ننشینیم و نسل جدید انقلاب را با تفکرات شهدا و ارزشهای دفاع مقدس آشنا نموده تا مسیرانقلاب اسلامی را برای رسیدن به منزل مقصود هموار نماییم.
در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم شریفشهرستان ميناب خصوصاً رزمندگان و ایثارگران پرافتخار این خطه دلاور پرور تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی یکایک این عزیزان سرافراز را از درگاه ایزد منان خواستارم.
 
 


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1390

 

طی همایشی در میناب؛
59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر تجلیل شدند
به گزارش فرمانداري ميناب، 59 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر در میناب طی همایشی با حضور فرماندارميناب و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان تجلیل شدند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري میناب،  قانعي فرد فرماندارميناب  ، در این همایش اقدامات و حمایت‌های بنیاد شهید را قابل تقدیر خواند و گفت: تجلیل از فرزندان شاهد اقدامی ارزشمند است.
مسعود قانعی‌فرد افزود: خانواده‌های معظم شاهد از قرب و منزلت بالایی برخوردار هستند که سنت تقدیر از آنان هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
وی اظهار داشت: خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان در طول سال‌های نبرد حق علیه باطل با صبر و متانت مدافعان واقعی و به حق نظام و انقلاب بودند.
فرماندار میناب با بیان اینکه فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و مدافعان دستاوردهای نظام و فعالان عرصه‌های علم و دانش هستند ادامه داد: فرزندان جامعه ایثارگری با توان علمی و حضور در سنگرهای علم و دانش، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و همانند والدین خود که در جنگ و میادین دفاع، حافظ منافع ملی و ارزش‌ها بودند از مرزهای علمی کشور صیانت می‌کنند.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب نیز هدف از برگزاری این همایش را تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه برای طی کردن پله‌های ترقی و تحصیل عنوان کرد.
قاسم صادقی افزود: این دانش‌آموزان در مسابقات علمی و تحقیقات و مطالعات و امور پژوهشی موفق به کسب رتبه شده‌اند.
در پایان این مراسم 59 نفر از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان تجلیل شدند.
 
 


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب اعلام شد
نویسنده : admin تاریخ : یک شنبه 20 شهريور 1390

 

طی نشستی؛
برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب اعلام شد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب طی نشستی با حضور مسئولان وفرماندار این شهرستان اعلام شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، مسعود قانعی‌فرد در نشست برنامه‌های هفته دفاع مقدس با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس در این راستا اظهار داشت: دفاع مقدس برآمده و برخواسته از دل توده مردم و اقشار مختلف جامعه است.
مسعود قانعی‌فرد
 با بیان اینکه مردم ایران همواره پرچمدار ولایت و رهبری و مدافع ارزش‌های اسلامی هستند افزود: امروز مردم برای دفاع از اصول و آرمان‌های انقلاب و امام راحل پشت سر ولایت و رهبری هستند و از این مسیر تخطی نخواهند کرد.فرماندار میناب افزود: ملت ایران گوشش به کلام رهبری است چرا که فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عامل حراست و پاسداری از نظام است.وی با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی در طول 32 سال در صدد انحراف انقلاب از مسیر اصلی و واقعی آن بوده‌اند افزود: درایت و افق نگاه امام ریشه دینی و الهی داشت و مانع از تحقق اهداف دشمنان شد. قانعی‌فرد ادامه داد: اکنون نیز دشمن سعی دارد تا ابعاد انقلاب را دچار خدشه کند و آنچه مانع از این می‌شود حرکت در مسیر روشن رهبری و خط ولایت است.
وی ابراز داشت: ایستادگی در مقابل هجمه توطئه‌های دشمنان سفاک و شیطانی با مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و عرضه و بیان توان کشور به دنیا بهترین شکل دفاع و ایستادگی است.
 این مسئول با بیان این که توان نظامی ایران تنها برای بازدارندگی است ابراز داشت: مردم ایران در طول دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، مردانگی و اقتدار را در کنار ایثار و فداکاری در مقابل چشمان دنیا به نمایش گذاشتند.وی افزود: در هفته دفاع مقدس علی رغم این که باید نشان داده شود ملت و مردم ایران همان روحیه سال‌های جنگ و دفاع را دارند بلکه باید به دشمنان داخلی و خارجی فهمانده شود که این مردم با اقتدار بیشتر در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.قانعی‌فرد ادامه داد: وجود 246 شهید، 280 جانباز و سه هزار رزمنده در میناب جایگاه ارزشمند و رفیعی را برای این شهر به ارمغان آورده است.وی اظهار داشت: دفاع مقدس از اهمیت بالایی برخوردار است و حقایق 8 ساله آن باید به نسل جوان امروز انتقال یابد.دبیر اجرایی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در میناب نیز گفت: برنامه‌های ویژه هفته دفاع با شکوه و صلابت بیشتری در میناب برگزار می‌شود.
سرهنگ سیدحسن سبحانی اظهار داشت: اجرای رژه، برپایی محافل قرآنی و سرکشی از خانواده معظم شاهد و ایثارگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه در قالب نمایش سلاح‌های جنگی، معرفی میناب و نقش آن در طول 8 سال دفاع مقدس و کمک‌های مردم آن به جبهه‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه ناحیه میناب برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه 400 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، بیان خاطرات سال‌های حماسه و ایثار توسط 21 نفر از رزمندگان در عملیات‌های متفاوت و ترسیم فضایی از جبهه از اقدامات هفته دفاع در میناب است.
وی گفت: در ایام برپایی نمایشگاه و هفته دفاع مقدس مردم میناب به صورت رایگان در نمایشگاه ویزیت می‌شوند
.
 


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

هفت پروژه عمرانی در میناب به بهره برداری رسید
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 

 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب، همزمان با هفته دولت هفت پروژه عمرانی در میناب مورد بهره برداری قرار گرفت.
مسعود قانعی فرد افزود: به همت دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران در هفته دولت 90
قرار می گیرد.  پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد تومان در میناب افتتاح و مورد بهره برداری
وی افزود: توسعه وعمران و آبادانی مناطق به ویژه در روستاها از برنامه های اصلی دولتهای نهم و دهم است.
قانعی فرد ادامه داد: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد محدودیت و تحریم کشور و تحت فشار قرار دادن آن، کشور با شتاب چشمگیری در مسیر توسعه و عمران در حال حرکت است.
معاون عمرانی استاندار هرمزگان نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول هفته دولت گفت:
 پروژه با اعتبار دو هزار و573 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.در هفته دولت امسال 460
مهدی رضایی سردره افزود: بعد از بندرعباس بیشترین پروژه ها از نظر تعداد ،متعلق به شهرستان میناب است.
وی گفت: مسکن و عمران شهری و روستایی بیشترین این طرح ها را شامل می شود
رضایی سردره اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع برق و شهرداری بندرعباس به ترتیب بیشترین پروژه ها را به خود اختصاص داده اند.
معاون عمرانی استاندار هرمزگان بیان داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه خدماتی دولتمردان و بیان خدمات نظام است.
 


در هفته دولت 13 پروژه عمراني دربخش مركزي ميناب به بهره برداري رسيد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب بخشدار مركزي ميناب ازتوابع هرمزگان گفت: همزمان با هفته دولت 13 پروژه عمراني بااعتباري افزون بر سه ميليارد و340 ميليون ريال در بخش مركزي با حضور فرماندار و جمعي از مسوولان اجرايي افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
ابوطالب فخري در ادامه افزود: اين طرح ها شامل افتتاح هشت ساختمان دهياري بااعتبار دوميليارد و250 ميليون ريال، سه واحد غسالخانه با اعتبار 450 ميليون ريال، دو بوستان روستايي با اعتبار 650 ميليون ريال و يك واحد مرغداري گوشتي با ظرفيت 20 هزار قطعه واعتبار يك ميليارد و900 ميليون ريال مي باشد كه درسطح روستاهاي بخش مركزي به بهره برداري رسيده است.
وي بيان داشت: دولت نهم و دهم توجه ويژه اي به روستاها دارد و با عنايت دولت خدمتگزار و مسوولان اجرايي شهرستان درجهت عمران و آباداني روستاها ومناطق محروم تلاش چشمگيري شده است.6/6/90


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

7 پروژه عمرانی در میناب بهره‌برداری شد
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 

همزمان با هفته دولت؛
7 پروژه عمرانی در میناب بهره‌برداری شد.
 
 

 



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

درهفته دولت، پست 63 كيلوولت دوراهي ميناب – رودان افتتاح شد .
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 

 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب  درپنجمين روز از هفته گراميداشت دولت پست 63 كيلوولت دو راهي ميناب- رودان و پست موقت بندزرك با حضورجمعي از مسوولان استاني وشهرستاني در ميناب افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.
معاون امورعمراني استانداري هرمزگان درآيين بهره برداري از اين طرح گفت: دربخش انرژي درهفته دولت بيش از 100 پروژه با اعتباري افزون بر يك هزارو204 ميليارد ريال مورد بهره برداري قرار گرفت.
مهدي رضايي سردره افزود: افتتاح پروژه هاي انرژي بسيار تاثيرگذار ومهم درسطح استان است.
وي بيان داشت: هنوز در مسير راه زيادي قرار داريم و بايستي تلاش بيشتري صورت گيرد وخدمات ارائه شده جلب توجه مردم و رضاي خداوند متعال قرار گيرد.
مديرعامل شركت توزيع برق هرمزگان نيز گفت: درهفته دولت درمجموع 69 پروژه عمراني با اعتبار 302 ميليارد ريال به بهره برداري رسيده كه كمك شاياني در توسعه برق استان خواهد د داشت.
محمد صادق وجداني افزود: اين پروژه ها شامل 132 كيلوولت شبكه فشار ضعيف زميني وهوايي، 123 كيلوولت شبكه فشار متوسط زميني وهوايي و نصب 498 دستگاه پست زميني وهوايي و يكهزار و661 دستگاه چراغ روشنايي معابر درسطح استان مي باشد.
مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب نيزافزود .پروژه هاي عمراني در شهرستان ميناب نسبت به سال گذشته 14/. رشد يافته يافته وبالغ بر 20ميليارد تومان اعتبار به آنها تخصيص داده شده است.


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

متن پيام تبريك فرماندار ميناب به‌مناسبت عيد سعيد فطر
نویسنده : admin تاریخ : سه شنبه 8 شهريور 1390

 
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،  مسعود قانعي فرد فرماندار ميناب در آستانه فرا رسيدن عيد فطر در پيامی اين عيد را تبريك گفت.
متن اين پيام به شرح زير است:
بسمه‌تعالی
سپاس خدای را بر آنچه ما را هدايت وراهنمايی كرد و خدا را شكر بر آنچه به ما هديه نمود.
عيد سعيد فطر، عيد بندگان صالح خدا و جشن موحدان و خداجويان، فرا رسيد. وماه قرآن، ماه تقرب به ذات اقدس الهی پايان يافت. در پيشگاه احديت پيشانی تضرع و سپاس به خاك می‌گذاريم كه ما را بر سفره رحمت و ضيافت خويش ميهمان كرد و فردا روز را روز عيد، روز اجتماع و وحدت مسلمانان، روز تعاون و روز تجلی مهر و عطوفت انسانی و كمك به همنوعان قرار داد.
اكنون كه ماه رمضان را با تقوا، خويشتنداری، خودسازی و تقرب به حق و جهاد اكبر به پايان رسانديد، روز تجلی فطرت پاك خداجوی خود را با نوای تكبير و حمد و سپاس الهی، همنوا با مسلمانان در سراسر جهان و در صفوف فشرده با نماز عيد جشن می‌گيريم. مسلمانان در همه نقاط جهان عظمت و شكوه توحيد را در نماز به نمايش خواهند گذاشت و با نوای توحيد در سراسر جهان عطرافشانی خواهند كرد و با قنوت و مناجات خود نوای واقعی آزادگی را دوش به دوش صالحان، طنين انداز می‌كنند.
اين عيد بزرگ و جشن پيروزی بر شياطين و طاغوت درون و برون را به پيشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبري  و همه مردم عزيز و شريفشهرستان ميناب  و مسلمين جهان تبريك و تهنيت عرض می‌نمايم و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و كرامت همه مسلمانان را مسئلت می‌كنم.



:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

فرماندار ميناب در شوراي اداري مرداد ماه:
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

 
قانعي فرد يكي از ويژگي هاي مهم مديران ومسئولان نظام اسلامي را سعه صدرعنوان وبه مديران ياداوري كرد كه سعه صدر موجب دور انديشي و واقع نگري آنان خواهد شد.
وي تنها اخلاص وكار براي خدا را حلال تمامي مشكلات جوامع بشري خواند وگفت اگر كارها براي رضاي خدا انجام شود ديگر اثري از تبعيض،ظلم،خيانت وكينه توزي در جهان وجود نخواهد داشت.
فرماندار ميناب خبر داد:
دانشكده كشاورزي در ميناب افتتاح و از اول مهرماه 90 پذيراي دانشجو خواهد شد.
در جلسه شوراي اداري مرداد ماه:
جناب آقاي دكتر معصومي بعنوان رئيس دامپزشكي شهرستان ميناب توسط فرماندار معارفه شد.
قانعي فرد درشوراي اداري مرداد ماه:
وي تاكيد نمود كليه دستگاههاي اجرايي،نسبت به ايجاد اشتغال وثبت فرصت هاي شغلي در سامانه شهرستان اقدام وكليه پروژه هاي قابل افتتاح در هفته دولت را هرچه سريعتر به دفتر فني فرمانداري اعلام نمايند.
فرماندار ميناب در جلسه شوراي اداري مرداد ماه يادآور شد:
با توجه به اجراي طرح سرشماري نفوس ومسكن در آبان ماه 90 ،كليه مديران شهرستان با ستاد سرشماري خصوصا در جهت تامين نيروي انساني،خودرو وتجهيزات اداري اقدام نمايند.
ايشان همچنين در ادامه به بحث انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره وافزود كليه مديران موظف به حفظ وحدت وبي طرفي واجراي قانون هستند.
 


:: موضوعات مرتبط: جلسات و کمیته ها، ،

هفته دولت: افتتاح 90 پروژه عمراني درشهرستان ميناب
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

 به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،فرماندار ميناب گفت:امسال باتلاش هاي جهادگونه مديران دستگاههاي اجرايي وحمايت هاي استانداري هرمزگان وتوجه ويژه دولت خدمتگذار درهفته دولت 90پروژه عمراني قابل توجه با اعتباري بالغ بر 20 ميلياردتومان در شهرستان ميناب به بهره برداري مي رسد.
مسعود قانعي فرد در ادامه افزود:اعتبارات عمراني امسال نسبت به سال گذشته 14 درصد رشد داشته است.
اين 90 پروژه عمراني دربخش هاي كشاورزي،برق رساني،آبرساني،نوسازي،آموزشي وبهداشت ودرمان تخصيص اعتبار يافته است.
نماينده عالي دولت درميناب خاطر نشان كرد:از پروژه هاي شاخص مي توان آبرساني به مسكن مهر،پست دوراهي ميناب- رودان،احداث دانشكده كشاورزي،افتتاح 34 پروژه دهياريها و... نام بردكه بيشترين اين پروژه ها دربخش هاي مركزي،توكهوروسندرك مي باشد.
وبيشترين اعتبارات پروژه ها، مربوط به برق منطقه اي با اعتباري بالغ بر 4ميليارد و300ميليون تومان ،دانشكده كشاورزي با اعتباري بالغ بر2ميلياردو 300 ميليون تومان وشركت توزيع برق با اعتباري بالغ بر 1ميليارد و950 ميليون تومان مي باشد كه درشهرستان ميناب به بهره برداري مي رسد.
فرماندار ميناب ازمديران خواستند تا دربرنامه هاي هفته دولت حضور چشمگير ي داشته باشند.
وي همچنين يادوخاطره شهيدان رجايي وباهنر را گرامي داشت واز كليه دولتمردان ايران اسلامي (خصوصا دولت خدمتگذار،استاندار محترم هرمزگان ومعاونين ايشان) كه در جهت خدمت به مردم تلاش مي نمايند صادقانه قدر داني نمود.
ايشان همچنين از حضور گسترده مردم ولايت مدار وانقلابي ميناب كه در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور فعال داشتند تشكر ويژه نمود.


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

جشن گلريزان فرصت بازگشت مددجويان به كانون گرم خانواده است .
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

فرماندارميناب  با اشاره به نقش موثر برگزاري جشن گلريزان در آزادي محكومان جرايم غير عمد گفت: جشن گلريزان زمينه بازگشت مددجويان را به آغوش خانواده فراهم كرده است.

مسعود قانعي فرد برگزاري جشن گلريزان در ماه رحمت  رمضان، و فرهنگ سازي براي مشاركت مردمي در اين امر خداپسندانه را حائز اهميت عنوان كرد ونقش رسانه ها رادر اين امر ضروري خواند وافزود:
رسانه ها با اطلاع رساني مي توانند ستاد ديه را در پيشبرد اهداف خود كمك نمايند و زمينه مشاركت هر چه بيشتر مردم را در اين امر خيرخواهانه را فراهم نمايند.
فرماندار ميناب در ادامه خاطر نشان كرد ماه مبارک رمضان ماه فرصتهاست واین ماه فرصتی را فراهم ساخته در جهت تقویت حس همنوع دوستی که دیگران رابرسر سفره احسان خویش دعوت کنیم و آنها نیز از این سفره بیکران خداوند بهرمند گردند .
 


:: موضوعات مرتبط: همایش ، ،

بازديد فرماندار از روستاي سرمست
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

 
بازديد فرماندارميناب از روستاي سرمست از توابع بخش مركزي ميناب در ماه مبارك رمضان قانعي فرد فرماندار ميناب به اتفاق مديران شهرستان ،باحضور در روستا پيگير رفع مشكلات مردم شد.
وي هدف از اين سفرها را اشنايي بامسائل ومشكلات مردم،جهت برنامه ريزي در رفع آنها وطرح دركميته برنامه ريزي شهرستان عنوان وافزود ما بعنوان خادمين بي منت مردم بايد سعي در حل مشكلات عمده مردم نمائيم. واز توفيق نعمت خدمتگذاري كه خدا به همه ما عطا كرده بايد نهايت استفاده راببريم.
شايان ذكر است سرمست پنجمين روستاي بازديد شده در ماه مبارك رمضان است.
 


:: موضوعات مرتبط: بازدید ها، ،

فرماندار ميناب خبر داد:
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

 
فرماندار ميناب خبر داد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،افتتاح دانشكده كشاورزي ميناب با اعتباري بالغ بر 2ميليارد و300ميليون تومان  با حضور مسئولين استاني وشهرستاني در هفته دولت



:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

فرماندار ميناب: هفته دولت، نماد خدمتگذاری دولتمردان به مردم عزیز است .
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

فرماندار ميناب: هفته دولت، نماد خدمتگذاری دولتمردان به مردم عزیز است .
قانعي فرد طی پیامی هفته دولت را به مردم و دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریك گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب،، مسعود قانعي فرد، فرماندار ميناب با بیان این مطلب در این پیام گفت: هفته دولت هفته عشق ورزی وشور خدمتگذاری دولتمردان اسلامی به مردم عزیز است.

وی در ادامه این هفته را یادآور دولتمردان مومن، خدوم و بی ادعا همچون شهیدان رجائی و باهنر دانست و اظهار داشت: تاج نوكری مردم افتخاری است كه خداوند برسر مسوولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نهاده كه انشاء الله بتوانیم در راستای خدمت گذاری به مردم عزیز با توجه به تاكیدات و منویات مقام معظم رهبری سربلند باشیم.

قانعي فرد در ادامه افزود: خدا راسپاسگزاریم كه در دولت نهم و دهم خدمات بسیار ارزشمند و شایسته ای ارائه شده است و القای دشمن در مورد حاكمیت دوگانه در نظام مقدس جمهورس اسلامی بی تاثیر مانده و دولت مطیع فرمایشات رهبر معظم است و دولتمردان خالصانه و مخلصانه درصدد خدمتگزاری به مردم شریف و قدردان ایران هستند كه آثار این خدمت رسانی در بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی كاملاً مشهود است و ایشان بارها حمایت صریح خودشان را از دولت نهم و دهم به عناوین مختلف اظهار داشته اند.
وی در خاتمه افزود: این حمایت ها امروز وظیفه ما را درقبال خدمت رسانی به مردم شریف ایران سنگین تر نموده است .


:: موضوعات مرتبط: پیام، ،

فرماندار ميناب خبر داد.
نویسنده : admin تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

 

فرماندار ميناب خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري ميناب ،با افتتاح آبرساني به روستاي تهتان با اعتباري بالغ بر 100 ميليون تومان ،جشن پايان آبرساني روستايي به روستاهاي بالاي 20 خانوار بخش مركزي ميناب در هفته دولت گرفته شد.


:: موضوعات مرتبط: خبر، ،

تبريك ولادت باسعادت يگانه منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود(عج)
نویسنده : admin تاریخ : چهار شنبه 22 تير 1390


                                                 بسمه تعالي

 

«و نريد ان‌ نمن‌ علي‌ الذين‌ استضعفوا في‌ الارض‌ و نجعلهم‌ ائمه‌ و نجعلهم‌ الوارثين‌»

فرخنده‌ ميلاد مسعود دوازدهمين‌ اختر تابناك‌ آسمان‌ امامت‌ و ولايت‌، يگانه‌ منجي‌ عالم‌ بشريت‌، ، بر امت‌ مجاهد اسلام‌ و منتظران‌ حضرتش‌ مباركباد.

ظهور منجي عدالت گستر و رهايي بخش ملتها از يوغ ظلم  و جور و فساد ،بشارت تاريخي همه اديان توحيدي ،به انسان طالب حقيقت و عدالت است .

بشارتي كه اميد را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده ميكند تا فردايي روشن و عاري از ناراستي پيش روي جامعه بشري باشد .اين مژده ،مبتني بر اين حقيقت است كه جدول تاريخي حق و باطل ،سرانجام با ظهور مهدي رقم خواهد خورد

 

مسلمين‌ جهان‌ در حالي‌ به‌ استقبال‌ جشن‌ ميلاد آن‌ مولود مبارك‌ مي‌روند كه‌ ‌ قلبشان‌ مسرور از طنين‌ افكن‌ شدن‌ بانگ‌ رساي‌ انقلاب‌ اسلامي‌ در اقصي‌ نقاط‌ عالم‌ شده‌ است‌ و جهانيان‌ امروز شاهد بيداري‌ وجدانهاي‌ خفتة‌ مسلمانان‌ گرديده‌اند و اين‌ خود نويدي‌ است‌ از مهيا شدن‌ زمينه‌ ظهور آن‌ قطب‌ عالم‌ امكان‌.

امروز كه زمينه ظهور منجي عالم با برپايي حكومت اسلامي و اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ايران فراهم گرديده بر خود فرض مي دانيم تا پاسدار خون شهيدان و رهپويان واقعي آن حضرت بوده و در عصر و زمان برپايي مردم سالاري ديني ، حكومت اسلام و قرآن و دولت خدمتگذار و برخواسته از آراء ميليوني مردم همت خود را در جهت انسجام بخشي و استحكام اركان اين نظام مقدس و به ويژه ولايت فقيه به كار گرفته و براي برپايي حكومت عدل جهاني و حفظ و حراست از نظام تلاش خواهيم .به يقين حكومت عدل منجي عالم بشريت ، يگانه حكومتي است كه ميتواند صلح را در سراسر گيتي برپا نمايد و اركان زورمداران و مستكبران را برهم زند و همه ما و تمامي شيعيان با حضرت وليعصر (عج) پيمان مي بنديم تا در اين مسير گام برداشته و زمينه ظهور را فراهم آوريم و عزم خويش را جزم نموده تا گفتمان مهدويت و معرفي آرمان ها و انديشه هاي حكومت عدل الهي را براي جهانيان تبيين و تشريح نماييم. انشاء الله

 
                                                    مسعود قانعي فرد

                                                       فرماندار شهرستان ميناب




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق ومطالب آن متعلق به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میناب مي باشد.